Smiek is here

Smiek

Member
Goede nacht lieve mensen,
Ik ben Mieke en net lid geworden na de fantastische speech van Mike in Meerssen.
Soon more about me. Goodnight 😴

Dank je wel, Mike, ik probeerde ivermectin te bestellen via Ali express, maar dat ging niet via iDeal...
ik was zeeeeer onder de indruk van jouw geweldige speech 👌

Dank je wel, Mike, ik probeerde ivermectin te bestellen via Ali express, maar dat ging niet via iDeal...
ik was zeeeeer onder de indruk van jouw geweldige speech 👌
Dat gaat wel degelijk via AE, geen idee wat er bij jou mis is gegaan. Wat je altijd kan doen is contact opnemen met de verkoper, ze zijn erg oplossingsgericht en klantvriendelijk. Dank voor de complimenten!

Mike

Dat kan bijna niet. Ik.heb tig bestellingen gedaan via AE, allemaal betaald met Ideal. Je moet kiezen voor Ideal bij de checkout na de bestelling.

Mike

Okay, ThAnkx , dan zal ik het nog eens proberen, ik krijg voortdurend appjes van mensen in m’n omgeving die zoo ziek zijn na de spuit pfffff zo erg dit allemaal

Je kunt idd je IBAN hangen aan je PayPal-account. Misschien dat beraling met Ideal alleen maar kan via de AE-app en niet via een weblink, geen idee. Ik gebruik de app.

Mike

inmiddels hebben we het antwoord. Kies voor 'Nederland' bij AliExpress en je ziet ineens wel de mogelijkheid om met Ideal te betalen. Jij had de prijs ongetwijfeld ook in dollars staan i.p.v. euro's.

Mike

Oh dank je wel, Mike, ik was er ondertussen even niet meer mee bezig( erg druk op school) maar jij dus nog wel. Dank je wel voor je antwoord! Topperd ben je

Yeahhhh, gelukt , alvast 3 potjes ivermectin besteld ..
Nu nog een waterfilter.. hebben jullie die ook ?

Oh echt ? I’m excited .. weet je wie ik ben ..? Haha , ben komende week op vakantie in Vlissingen , daarna nog 5 weken vrij.. wanneer komt t jou uit ?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan