Stop de Lockdown

Is dit nog recent? Ik zag vandaag echt een hoop mensen zonder mondkap in de winkels en ook het personeel. In blokker, een turkse toko en action had het personeel al geen mondkap.boa’s liepen door het overdekte winkelcentrum en zeiden niks terwijl zeker 70% geen mondkap droeg.
Gisteren bij de Aldi, laat ik zeggen in een volks buurt, liepen er maar een paar mensen met mondkapje, maar , ook gister, bij Ikea Barendrecht liep iedereen met kapje...op één na dan, dat was ik.
En net als Warrior zegt, beveiliging/toezicht zeiden er niets van

[Doorgestuurd van Demo Aankondigingen/Annuleringen Chat]
[ Foto ]
Het telefoonnummer van Praat Vrij Bij Mij is bekend!

085 - 004 78 74

Vanaf volgende week dinsdag 1 maart gaan de lijnen van Praat Vrij Bij Mij open. Iedereen die een luisterend kan gebruiken kan vanaf die dag elk avond van de week, tussen 19:00 en 22:00, gratis bellen naar 085 - 004 78 74. Sla dit nummer dus alvast op in je telefoon zodat je hem zelf kunt gebruiken of kan delen met iemand die het nodig heeft. Met onze lijn hopen we iedereen, jong en oud, te bereiken die in de knel komt door de maatregelen. Maar voel je niet bezwaard om te bellen als je er om een andere reden even doorheen zit! Geen probleem is te klein om te bellen. Jij bent welkom met jouw unieke verhaal, met jouw zorgen of problemen.

De schapen denken echt dat de coronatoegansbewijzen voorbij zijn.
Vorige week heb ik op mijn werk vakantiedagen voor de zomer doorgegeven.

"Ga je weer naar Frankrijk?"
Dat kan denk ik niet met de aankomende EU digital ID.
"Oh, ik dacht dat het allemaal minder werd met die toegangspassen".

Vanmiddag een andere collega:
"Ik hoorde dat je vakantiedagen voor de zomer hebt doorgegeven."
Ja dat klopt, maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Het buitenland gaat denk ik niet lukken.
"Waarom niet? De maatregelen worden toch steeds minder?"
Vanaf mei of juni komt er een EU coronapas die de coronapassen per land gaat vervangen."
"Dat kan ik me echt niet voorstellen. De beperkingen worden juist steeds minder."

Blijf maar lekker in de s(ch/l)aapstand dacht ik. 🐑💤

Ja dat klopt, maar ik weet nog niet wat ik ga doen. Het buitenland gaat denk ik niet lukken.
Vanaf mei of juni komt er een EU coronapas die de coronapassen per land gaat vervangen."
"Dat kan ik me echt niet voorstellen. De beperkingen worden juist steeds minder."

Het is echt erg met die afgekeurde shoarma

Kijk eens bij ANWB route planner.
Maak een tocht naar...buitenland, en klik op Coronamaatregelen : Niks vrij reizen,
QR verplicht.
Niks is afgeschaft.

Hadden we wat anders verwacht dan. Alles is giftig. Ze pakken elke kans..
Precies en nu moet iedereen ineens een HIV test gaan doen. Jaja, als je t al niet ingespoten hebt gekregen met die MrNA spuiten krijg je t vast wel door die test te doen. 😆 Zoals je zegt, ze pakken elke kans....

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/pol...ronabewijs-binnen-europa-omtzigt-tweede-kamer

Europees coronabewijs toch verlengd? 'Kabinet speelt met vertrouwen burgers'​

Tegen de nadrukkelijke wens van de Tweede Kamer in lijkt het kabinet in Brussel toch te onderhandelen over een Europees coronabewijs. Dat blijkt uit Kamervragen van een flink aantal partijen aan minister Kuipers (Volksgezondheid).

De Kamer staat op scherp omdat een paar weken geleden een motie van het Kamerlid Pieter Omtzigt werd aangenomen die het kabinet gebiedt geen stappen te zetten voordat die door de Kamer zijn goedgekeurd.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.565
Leden
8.670
Nieuwste lid
bluepillexpress
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan