beste forummers,
Ik weet dat WP geen voorstander is van supplementen, maar mogelijk dat er toch forumleden zijn die noodzakelijk bepaalde supplementen moeten nemen omdat het lichaam te ver verzwakt is.
Omdat ik zelf het afgelopen jaar wat getopt hebt met een b12 en b-in zijn algemeen tekort heb ik een aantal supplementen die ik niet meer gebruik en waarvan de potjes nog zo goed als vol zijn!
Misschien kan ik er hier iemand mee blijmaken.
wat ik heb:
- b complex Thorne 3x (een basic, en één met meer b6 en b12)
- 250 gram chlorella poeder ongeopend en dicht gesaild
- colostrum grote pot
- glucomannan powder volle ongeopende pot, dit is een poeder van de konjac root wat helpt tegen obstipatie en groei van goede bacterien helpt bevorderen.
(ook te gebruiken als natuurlijk bindmiddel voor baksels, soepen, sausen, smoothies)
- b2 thorne (nieuw)
zie:
Vitamine B2 of Riboflavine is de stress vitamine. Deze zorgt voor geestelijke veerkracht als er veel van je gevraagd wordt. Vitamine B2 zorgt er voor dat je overgangssituaties beter aankunt. Dit vitamine geeft je de flexibiliteit én de innerlijke rust die nodig is om jezelf aan te passen aan een veranderende omgeving. Het is de "omzetter" van de familie, de "het moet ineens anders en dat regel ik even" man. Een tekort aan B2 geeft dan ook een bepaald papperig gevoel, een gevoel dat je het allemaal niet aankunt, het gevoel dat je eigenlijk nog je moeder nodig hebt om op je te passen.
Symptomen bij een tekort
- Zere mond en lippen, rode tong, gescheurde mondhoeken
- Gebarsten, schilferige rode huid
- Eczeem, brandend gevoel op de huid
- Vermoeidheid, slapeloosheid
- Branderige of bloeddoorlopen ogen
Therapeutisch gebruik
- Bevordert een gezonde huid, nagels en haar
- Helpt bij de stofwisseling van vetten, eiwitten en koolhydraten
- In te zetten bij problemen met het gezichtsvermogen
- Bevordert het goed functioneren van het voortplantingsmechanisme
- Biedt bescherming tegen bloedarmoede
Hoop dat iemand één van de producten gebruikt.
Ik weet dat WP geen voorstander is van supplementen, maar mogelijk dat er toch forumleden zijn die noodzakelijk bepaalde supplementen moeten nemen omdat het lichaam te ver verzwakt is.
Omdat ik zelf het afgelopen jaar wat getopt hebt met een b12 en b-in zijn algemeen tekort heb ik een aantal supplementen die ik niet meer gebruik en waarvan de potjes nog zo goed als vol zijn!
Misschien kan ik er hier iemand mee blijmaken.
wat ik heb:
- b complex Thorne 3x (een basic, en één met meer b6 en b12)
- 250 gram chlorella poeder ongeopend en dicht gesaild
- colostrum grote pot
- glucomannan powder volle ongeopende pot, dit is een poeder van de konjac root wat helpt tegen obstipatie en groei van goede bacterien helpt bevorderen.
(ook te gebruiken als natuurlijk bindmiddel voor baksels, soepen, sausen, smoothies)
- b2 thorne (nieuw)
zie:
Vitamine B2 of Riboflavine is de stress vitamine. Deze zorgt voor geestelijke veerkracht als er veel van je gevraagd wordt. Vitamine B2 zorgt er voor dat je overgangssituaties beter aankunt. Dit vitamine geeft je de flexibiliteit én de innerlijke rust die nodig is om jezelf aan te passen aan een veranderende omgeving. Het is de "omzetter" van de familie, de "het moet ineens anders en dat regel ik even" man. Een tekort aan B2 geeft dan ook een bepaald papperig gevoel, een gevoel dat je het allemaal niet aankunt, het gevoel dat je eigenlijk nog je moeder nodig hebt om op je te passen.
Symptomen bij een tekort
- Zere mond en lippen, rode tong, gescheurde mondhoeken
- Gebarsten, schilferige rode huid
- Eczeem, brandend gevoel op de huid
- Vermoeidheid, slapeloosheid
- Branderige of bloeddoorlopen ogen
Therapeutisch gebruik
- Bevordert een gezonde huid, nagels en haar
- Helpt bij de stofwisseling van vetten, eiwitten en koolhydraten
- In te zetten bij problemen met het gezichtsvermogen
- Bevordert het goed functioneren van het voortplantingsmechanisme
- Biedt bescherming tegen bloedarmoede
Hoop dat iemand één van de producten gebruikt.