ja inderdaad ka niedereen zich voor doen als anonymous, maar het filmpje is ook gister geplaatst, tijd staat er niet bij.. dat is wel jammer..
Tegen het einde van het filmpje laat de spreker vallen dat ze tegen 'fags' (mietjes) vechten. Dat vind ik verdacht,
waarom is dat verdacht dan, je schreef twee dage geleden dit:
De elite vreest dat de massa in opstand komt. Mocht dit toch gebeuren, dan zullen deze lafaards zich opsluiten op geheime, ondergrondse lokaties:
mietjes als je t mij vraagt
Verder weet ik niet wat ik moet maken van de bewering van Opstelten dat het juist om een 'loner' zou gaan en geen organisatie. Als men er op uit is geweest om Anonymous in een kwaad daglicht te stellen en meer internetcontrole te bewerkstelligen om 'cyberterrorisme' tegen te gaan, dan zou dit toch juist volop aangegrepen worden om niet alleen Tarik maar zijn hele organisatie breed uit te meten in de media? Waarom kiest men weer voor het 'lone wolf'-scenario?
een lone wolve staat alleen, dus de menigte zal denken: wat een idioot, psycho..
een organisatie zal al meer aandacht trekken denk ik, dus als dit het geval is laten ze dat liever niet blijken misschien.
zeker als de overheid al duidelijk zou zijn (ze weten immers alles van ons via social media) dat anonymous sterk in volgers groeit?
ik blijf dit draadje ieder geval volgen.