Tijdschriften/Abo

DeSouza

New member
Zijn er tijdschriften die jullie volgen? Ben er namelijk benieuwd naar. En evt. weston price / gaps gericht.

Als er tijdschriften zijn die gerelateerd zijn aan wapf en/of gaps zou ik die zeker volgen. Ik heb er zelf persoonlijk nooit naar gezocht.
En jijzelf? Volg jij tijdschriften? Misschien wapf gerelateerd? Zo ja, ben ik benieuwd welke?

Ja het kwartaalblad dat je ontvangt als je lid bent van de WAPF lees ik altijd met veel belangstelling.
Verder heb je nog in NL Paleo Magazine, maar dat is zoals de naam doet vermoeden niet wapf, maar Paleo gericht.

Hoi Tanja,

Hoe en waar kan je een lidmaatschap nemen van de wapf?

Hi Binc, hier: https://www.westonaprice.org/why-join/
Dan steun je gelijk ook de stichting en het onderzoek dat zij doen.

Hoi Tanja, dank voor de link. Volgens mij had je lang geleden hier al eens naar verwezen. Maar alles is in engels dacht ik?
Op zich kun je met enige aanpassingen nog wel iets met paleo recepten door het toevoegen van meer vet. Dus op zich ook wel interessant maar niet te letterlijk nemen.

Dank voor het meedenken, Mike! Ik weet dat je advies goed bedoeld is en dat waardeer ik, maar ik ervaar dat dan liever zelf.
Wel vroeg ik me af of de mogelijkheid er is dat je deze info digitaal kan ontvangen iplv als tijdschrift? Iemand die dit weet?

Als je inlogt op bovengoemd adres kun je toegang verkrijgen.
Ik log in via choogle chroom (windows 7) en krijg in mijn balk een tekentje te zien dat ik kan vertalen.
Dus heel veel engels kan ik vertaald lezen.
Dit lukt niet bij mijn windows 10. Mijn zoon heeft dat voor mij geprobeerd maar is niet gelukt.

Hoi Liesje,

Jij hebt het lidmaatschap begrijp ik?
Maar is die informatie dan hetzelfde als het tijdschrift waar Tanja het over heeft? Of zijn dit 2 verschillende dingen?

Nee ik heb geen lidmaatschap en ga dat ook niet doen. Ik kan inloggen en belangrijke info lezen (en vertalen). Ook prima.

Vandaag kwam ik een interessant tijdschrift tegen bij iemand. Niet specifiek gerelateerd aan recepten. Maar de informatie is wel afwijkend van de huidige media en overheid.
Het tijdschrift heet Spiegelbeeld. Hieronder de link naar de site.

https://www.spiegelbeeld.nl

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan