Hallo
Het gaat weer zo slecht en ik heb last van enorme depressie en vermoeidheid.
UWV wat aan me trekt..
Mijn gezondheid moet beter worden dan dat het nu is.
Ontbijt vaak met plak gekiemd roggebrood met rauwemelkse kaas en roomboter, soms een kopje koffie erbij met halfvolle melk en gelatinepoeder.
Soms erna nog een kefirsmoothie bestaande uit kefir, een rauw ei, soms een halve acovado, beetje creme fraiche erin of stukje kaas erbij, halve zure appel, bijenpollen, gistvlokken, halve theelepen levertraan met boterolie.
De bottenbouillon soms onder de middag, soms weer gekiemd roggebrood met green fields rosbief of kaas. Soms weer koffie erbij.
's Avonds groente vlees witte basmati rijst met een stuk kaas en een beker bouillon, en vaak het vlees erbij uit de bouillon.
Soms bouillon van ergomax is zelfgetrokken maar zit in een zakje.
Erna vaak een kefirsmoothie weer.
Soms smokkelen met chocola tussendoor.
Veel stress; ze zijn hier aan het boren; veel werkzaamheden in gang.
Supplementen
Concentratieproblemen en vermoeidheid. Maagpijn opgeblazen gevoel
Teveel koolhydraten? Teveel eieren? Waarschijnlijk koffie weglaten...
Ontbreken van de Lugol? Teveel stress?
Het gaat weer zo slecht en ik heb last van enorme depressie en vermoeidheid.
UWV wat aan me trekt..
Mijn gezondheid moet beter worden dan dat het nu is.
Ontbijt vaak met plak gekiemd roggebrood met rauwemelkse kaas en roomboter, soms een kopje koffie erbij met halfvolle melk en gelatinepoeder.
Soms erna nog een kefirsmoothie bestaande uit kefir, een rauw ei, soms een halve acovado, beetje creme fraiche erin of stukje kaas erbij, halve zure appel, bijenpollen, gistvlokken, halve theelepen levertraan met boterolie.
De bottenbouillon soms onder de middag, soms weer gekiemd roggebrood met green fields rosbief of kaas. Soms weer koffie erbij.
's Avonds groente vlees witte basmati rijst met een stuk kaas en een beker bouillon, en vaak het vlees erbij uit de bouillon.
Soms bouillon van ergomax is zelfgetrokken maar zit in een zakje.
Erna vaak een kefirsmoothie weer.
Soms smokkelen met chocola tussendoor.
Veel stress; ze zijn hier aan het boren; veel werkzaamheden in gang.
Supplementen
Concentratieproblemen en vermoeidheid. Maagpijn opgeblazen gevoel
Teveel koolhydraten? Teveel eieren? Waarschijnlijk koffie weglaten...
Ontbreken van de Lugol? Teveel stress?