Vrouwen topic (Baby in de maak!!)

complotdenker

Active member
Ik moet het hier toch even kwijt. Ik ben zwanger, de drie testen liegen vast niet :P.

Al een tijdje volgen mijn man en ik de tips van de WAPF pre conceptie op. En laatst dus voor het eerst onbeschermd tijdens mijn vruchtbare dagen gevreeën. En in een keer raak.

Super tips wat mij betreft, ik had het niet zo snel al verwacht. Gewoon de eerste keer.

De rest vertel ik het pas na drie maanden maar hier is het toch een beetje anoniem en eigelijk wil ik het van de daken schreeuwen.

Pech voor alle ecofascisten en gute menschen een blanken baby is in maak! :P

Complotdenker

Wat een leuk nieuws!! Super vruchtbaar dus ??

Gefeliciteerd!!! Geniet ervan!

Dankjewel voor alle felicitaties!

Hey Muis, de richtlijnen uit de link van Tanja heb ik gevold en mijn man ook. Niet super streng maar wel al een jaar of twee. Dankje voor de link Tanja.

Ik denk echt dat dat super tips zijn en ik ga ze zeker ook tijdens mijn zwangerschap volgen. Om mij heen hoor ik zo vaak van stellen dat ze er moeite mee hebben of hadden om zwanger te worden. En ik was ook al langer dan twee jaar met de pil gestopt dat moet ik er wel bij zeggen ik denk ook dat de pil veel verpest.

Aan de hand van de richtlijnen bedenk ik gerechten en dan plan ik een week of wat van te voren wat ik allemaal ga eten. Zo heb ik nooit een lijst van dingen die ik niet mag eten maar van dingen die ik wil eten en dan blijft er weinig plaats over voor ongezonde dingen. (oow en ja het is soms schipperen met mijn huishoud budget maar ik vind het het waard).

Mijn collega's geloven nooit wat ik allemaal weg eet :p, en ze klagen steen en been als ik in de pauze sardines of een zelfgemaakte tonijnsalade met kabeljauw lever uit blik op brood eet. Zo van stinkt waarom doe je dat?! Of de opmerking past er nog meer boter en kaas op je brood? Uuhm nee dat zie je toch! Maar ik ga lekker door met dat eer patroon en hoop op een heel gezond kindje :D

Hier nog een leuke Podcasthttps://www.westonaprice.org/podcast/142-how-to-have-the-healthiest-babies-principle-11/ Maar dat is eigelijk een beetje het zelfde als in Tanja's link hoor :).

Ik ben nog steeds elke dag blij dat de wijsheid van Weston Price op mijn pad kwam.

Complotdenker

Straks een nieuw vrij mens maar wel in een samenleving, die zo slecht nog niet is, maar vol met wetten, regeltjes, normen en waarden en nog veel meer van die flauwekul. De mens heeft als groepsdier (sorry Mike, groepswezen beter?) bij de geboorte al heel veel aan boord om samen met anderen een mooi leven te krijgen; laat dat mogen opbloeien in liefde en vrijheid, met verstand bestand tegen alle flauwekul mooi zichzelf levende.

Hij/zij groeit op in een betere wereld dan de onze. Voor wie dit nog niet zo zeker weet verwijs ik naar het geopolitieke forum, met name de QAnon-topic. The Great Awakening is unfolding!

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan