wazig zien...

Repelsteeltje

New member
Ergens had ik hier iets gelezen over wazig zien,

ik kan het nu nergens meer vinden (misschien omdat ik weer eens wazig zie?)

Het wisselt met de dag en zelfs met het uur, mijn linkeroog was al een hele tijd slechter dan het rechter, maar nu heb ik ook ineens vaak dat ik erg slecht zie met beide ogen, vaak is het na een uurtje weer beter met de scherpte, of nadat ik heb gerust en geslapen...

Had het iets te maken met bijnieruitputting?

Zie je alleen wazig, of zijn er meerder dingen die niet kloppen?

Volgens de tcm verzorgt de leverenergie de ogen.

Ik zag ook wazig maar had veel meer klachten.

Er kan schade ontstaan aan de ogen en organen. Gelukkig zie ik nu weer heel scherp. Advies is om er dan ook niet te lang mee door te blijven lopen ook al kunnen artsen niks vinden.

Ik zie wazig en het is of het beeld een beetje trilt of gevlekt is...

Mijn linkeroog is wel al langer aangetast, ik bedoel daar wordt het beeld niet meer scherp en heb ik een bril voor nodig...die ik niet altijd opzet, helpt ook wel een beetje, maar niet zo veel.

Soms verdween het zicht in mijn linkeroog bijna volledig, alsof ik door een steeds kleiner wordende buis keek, dat is de laatste tijd niet meer gebeurd...

De laatste tijd zie ik soms ineens erg onscherp, met beide ogen,

tja, de laatste tijd voel ik mij voortdurend uitgeput, dus ik dacht misschien iets met de bloedsuikerspiegel?

Ik ben natuurlijk net gestopt met roken, eet nog maar kort veel vet en ben nog erg onrustig in mijn energie in het algemeen.

Sinds ik geen nachtschade en geen granen meer eet zijn de meeste klachten verholpen, maar door alle veranderingen kan ik niet goed zeggen wat er niet klopt nu.

Ja, dit heeft met bijnieruitputting te maken. Inmiddels kennen we je geschiedenis als kind met een feministische carrieremoeder, dus dit is wel verklaarbaar.

Mike

Wat ik heb, voor zolang als ik me kan herinneren (maar ik heb er geen last van) is dat ik een soort van trillingen in de lucht zie. Niet altijd, gelukkig, maar bijvoorbeeld als ik nu in mijn stoel zit, met naast me een staande lamp die aanstaat en als ik dan naar mijn plafond kijk zie ik een soort van heat haze. Of als ik naar buiten kijk, naar de zwarte delen van mijn balkon, dan lijkt het net of het motregent. Het is heel subtiel. Zou dit een symptoom ergens van kunnen zijn?

Dat ik bijnieruitputting heb is wel zeker.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan