Weston Price Congres

Nou, en bij mij was het nog erger.
Ik heb het allebei genomen en het vlees en dat zelfs 2x. Erg hé. Maar het was zo zalig. Ik hoop die runderwang ooit nog een keer te eten.

Dan kun je lang wachten, ik denk dat ze die lekker voor zichzelf houdt. Heel heel heel misschien die van de toetjes, maar zelfs dat betwijfel ik. Tja jullie kunnen allemaal bij mij en Charlotte op de kooklessen komen, mijn recepten zijn ook niet te versmaden :) Ik eet iedere dag zo lekker, echter is het ook weleens heerlijk dat er zo voor je wordt gekookt.

Bedankt voor je tip Marijan , de botten liggen in al het water te trekken en heel graag lees ik de recepten van Emmy, met name de soezen. :).

Zoek een recept voor roomsoezen en laat je speltbloem 24 uur in de kefir staan, trek de hoeveelheid kefir af van het vocht dat er normaal aan wordt toegevoegd. Vullen met rauwe room met klein beetje honing en volgens mij zit je dan aardig in de buurt

Ik wilde meer nog een voorbeeld geven van dat die superfoods ook vooral een verkooptruc is (ze hebben bij de tuinen nu zelfs ook wortelpoeder als superfood). Ik ging alweer twijfelen of quinoa wel van ouds her door mensen gegeten wordt gierst kon ik me wel herinneren. Maar ik heb me inmiddels weer voor de geest gehaald dat er in het boek van Price iets over quinoa staat.

Ik ben volgens mij wel een van de weinigen die zich niet rond heeft gegeten, ik heb wel twee keer opgeschept.

Tanja we hebben net een ronde soezen op en ze smaakten goed.
https://www.dropbox.com/s/n9wq8cthbjmsbf6/IMAG1827.jpg?dl=0

De woorden van Fred op het congres maar eens ter harte genomen: lid geworden :) ik ben benieuwd of het aantal leden in NL is gestegen na het congres.

Sally Fallon verzoekt om fotomateriaal van het congres. Heel onnadenkend van ons, maar we hebben als organisatie geen enkele foto genomen! Wie kan ons aan foto's helpen, bij voorkeur van Sally, al of niet met haar man Geoffrey? Mail ze naar westonprice(punt)nl(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt!

Mike

Marijan, heeft foto's gemaakt dat ik weet, maar dat was volgens mij alleen van het scherm. Het kan ook best zijn dat ze die al weg heeft gegooid omdat we er later achter kwamen dat de presentatie ook op internet staat.

Ons bereikte eerder deze week het bericht dat Emmy, die fantastische kokkin van Antropia, vorige week onverwacht en plotseling is overleden. De oorzaak is onbekend. Haar sous-chef Frans neemt voorlopig haar taken waar. RIP, Emmy, je hebt jezelf bij mij en vele anderen onsterfelijk gemaakt!

Desondanks gaat het WP-congres 2016 in Antropia gewoon door. Zet alvast zaterdag 30 januari in je agenda!

Mike

Goh, daar schrik ik wel van. Het was toch nog een tamelijk jonge vrouw? Wat erg.

Zeg, 30 januari is dat zeker? Wanneer hebben we de mogelijkheid om een kaartje te kopen? Als het zeker is, kunnen we ook al eens gaan kijken of er weer goedkope treinkaartjes zijn.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan