Weston Price Congres

Heb gister me kaartje besteld :D
Ik ga denk ik met de Trein, Thijs & Kleurig als er meer mensen vanuit amsterdam met de trein gaan zouden we kunnen afspreken op het station.

Engels is geen probleem maar fluisteren wel.En ik denk ook wel dat dit op den duur storend zal zijn,zowel voor de rest van het publiek als ook de fluisteraar.
Maar ....misschien is het een idee om na het congres met enkele leden samen te zitten en het besprokene te bespreken?Zo zul je dan toch de rode draad van de speeches te weten komen.
ad

Maar ....misschien is het een idee om na het congres met enkele leden samen te zitten en het besprokene te bespreken?Z

Lees: afsluitende borrel. Ik ben meer dan bereid om naderhand (onder het genot van wat spraakwater) tekst en uitleg te geven!

Mike

Jammer, kan niet komen, ik moet altijd slapen 's middags.

Ik had heel graag Pike en gezondheid gezien :D

Ah wat jammer Mayk! Ik wilde net vragen of je ook komt! Maar ja niets aan te doen, je moet wel op tijd je rust pakken natuurlijk.
Misschien een andere keer.

Ik denk er nog even over na. Zal wel voor 1 januari (moeten) beslissen :wink:
Hoeveel aanmeldingen zijn er al Mike? Is er nog een minimum aantal deelnemers om het te kunnen laten doorgaan?

We hebben minimaal 175 aanmeldingen (en betalingen) nodig. Enkele dagen geleden zaten we op 25. We zijn nu druk bezig met een PR-offensief. Inmiddels is er ook een aparte site met informatie:

http://westonprice.biedmeer.nl/

Mike

Enkele dagen geleden zaten we op 25
.

En hoeveel lezers per maand??
Hoeveel starten hun voorstel topic met'ik lees al een tijdje mee en heb de volgende vragen'?

25 aanmmeldingen is een lachertje.Sorry.
Heeft dit te maken met 'we zijn wel zuinig he'? Vote with your money,please.
ad

Je moet ook oppassen, 1 keer per dag is voldoende. En ook niet iedere dag dezelfde link, dat heeft een averechts effect ben ik bang. Maar doe mijn best :D
Zet de link naar de website van het congres ook in groepen van facebook. Wie weet wat daar uit voortkomt weer.

Ik heb er ook nog een rondje spammen op zitten, maar had onder de forumleden en meelezers iets meer enthousiasme verwacht. 25 is om te huilen, ik heb er zelf nog geen 2 seconden over na gedacht, kom op mensen!

Zoals ik het al schreef ,dus ben ik het met tanja(en de rest) eens.
Ben nu wel een benieuwd of de forumleden die (nog)niet gaan aan willen geven waarom niet.
Kan de organisatie wellicht op inspelen/van leren.
ad

Ook dat is typisch Nederlands. We zitten elkaar een crisis aan te praten, maar let maar eens op: straks zie je in het journaal dat de kerstinkopen weer alle records zijn overstegen. Het is dus niet een kwestie van geen geld, maar vooral waar het geld aan wordt besteed. Dit congres kost je geld, maar beloont je met kennis die van onschatbare waarde is en dus niet in geld is uit te drukken!

Mike

En gewoon een hele dag op pad kunnen zonder eten mee te hoeven slepen, hoe fijn is dat???? Ik heb morgen cursus, ik kan zometeen weer achter de pannen voor de lunch van morgen....

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan