Wise Traditions Nederland 2019

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tanja
  • Startdatum Startdatum
Ik vond nl. dat je een punt had als het gaat over de grote lijn van het programma. Hopelijk trekt mijn tekst je over de streep, want zoals je kunt lezen hebben water en darmen alles met elkaar te maken.

Ik was allang over de streep, dankzij de tekst nu de mensen buiten FF/WAPF nog.

Ik ben die dag niet aanwezig, maar kan iemand van jullie (Mike?) vragen waarom er hier in Nederland geen gaps practitioner training gegeven word? Maar in Amerika en zelfs in Turkije wel dus.

DeSouza, in Engeland zou je de training kunnen volgen. Maar ik zal eens vragen aan Natasha.

Bezoekers van eerdere congressen hebben een mail gekregen met een kortingscode voor deze tickets. Evenals relaties en klanten van standhouders

Het kan ongepast zijn, maar wilt iemand die zijn kortingscode niet gebruikt aan mij geven? email : bilal.t66(@)hot(ma)il.com mits het ongepast is kan het verwijderd worden.

Na het overlijden van topkokkin Emmy verzekerde Antropia ons dat ze voor ons laatste congres aldaar een Weston Price-lunch konden leveren van een soortgelijk niveau. Helaas bleek het tegendeel waar. Nu we gekozen hebben voor een nieuwe locatie was onze grootste zorg dan ook of de lunch wellicht opnieuw tegen zou vallen. Om niets aan het toeval over te laten, waren Tanja en ik gisteren op de Eemlandhoeve om te komen proeven.

Nou, we kunnen met een gerust hart alle zorgen laten varen, wat een lekker eten hadden ze gemaakt, zeg! Een fantastische gebonden bottenbouillon (ik heb 3 glazen op!), een supersmakelijke runderstoofschotel, een heerlijk frisse kool-witlofsalade en nog een paar heerlijkheden werden ons voorgeschoteld en het smaakte allemaal perfect, we hebben een nieuwe Emmy in de persoon van kokkin Grada!

Mocht je dus nog twijfelen of je op 9 februari wil komen, hak dan nu de knoop door - al is het alleen maar voor de lunch! Schrijf je hier in:

https://www.westonprice.nl/wise-traditions-2019/

Mike

Toch even kijken of ik kan, ik begin toch enthousiast te worden:D Spreker Ad Ligtvoet was hier vroeger erg actief, interessant en opeens verdwenen. What happened? (Quote Killary)

Joost

Ik kan er helaas niet bij zijn ivm cursus. Ik wens iedereen een inspirerende leerzame dag!

Ja nu kan ik helemaal geen nee zeggen :) Als we thuis zijn, gaan we kijken of we kunnen komen, zijn nu weekendje weg.

Joost

Leuk Joost!

En Mike heeft niets teveel gezegd, de lunch is echt terug op het niveau waar het moet zijn. Op de dag zelf zal het ook nog gemaakt zijn van de producten van onze standhouders, dus met rauwmelkse kaas van A2 koeien van onze eigen wapf boer Matthijs de haan, rauwe boter van de Beekhoeve, het Keltisch zeezout van Breizh, de olijfolie van Vitsomoeri en het 100% grasgevoerde vlees van Schotse Hooglanders. Het programma is zeker geen herhaling van voortgaande jaren en de lokatie erg gezellig.

Via verschillende nieuwsbrieven van standhouders krijgen deze mensen korting op de kaartjes desouza. Soort van vaste klanten korting. Deze is van Succesboeken.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan