www.GAPSDieet.nl - GAPS boek in het Nederlands!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Gait
  • Startdatum Startdatum

Gait

New member
Beste forumleden,

Zoals sommigen van jullie weten is dit forum ooit begonnen als een forum op www.GAPSDieet.nl.

Vanwege diverse redenen ben ik gestopt met het forum en heb voor Mike dit forum gestart, alle leden van mijn forum zijn toen overgegaan op dit forum.

In tussentijd ben ik nog wel steeds bezig geweest met mijn website www.GAPSDieet.nl en heb vele mensen mogen helpen met hun gezondheid.

Recent is het langverwachte NEDERLANDSTALIGE boek van GAPS verschenen welke ik vanaf heden nu ook verkoop via mijn website, naast Bio-Kult probiotica.

Er is altijd veel vraag geweest naar het Nederlandstalige boek en ben daarom ook blij dat ik die nu kan leveren! Zo kunnen we nog meer mensen bereiken in Nederland en België, SUPER!

Meer informatie hierover: GAPS boek beschikbaar in het Nederlands

Mike, absoluut, ben daar ook erg blij mee, helaas is Engelstalig nog te vaak een drempel, vandaar dat Ron Fonteine en vele anderen ook goed werk verrichten met het vertalen naar het NL en natuurlijk het forum hier in het NL.

goed werk Gerrit, vorige week heb ik het al bij je besteld als goed is. Dus verwacht het snel te ontvangen.

Het boek ziet er goed uit en leest prettig weg moet ik zeggen.

Van mijn kant ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden als je er in gelezen hebt, dus post het gerust!

Is dit ook interessant voor iemand die WAPF leeft (omdat er geen rauwe melk gedronken mag worden) of brengt het me dan niets om het te kopen? Als al de andere dingen wel kloppen, is het misschien een herhaling van de WAPF en toch wel interessant om te kopen.

Het is WAPF voor mensen die dat nog niet goed kunnen verteren vanwege een ernstig verzwakte spijsvertering. Het eindpunt waar naartoe wordt gewerkt is WAPF. Als dit bij jou allemaal.al goed valt, dan is dit boek voor jou overbodig.

Mike

Dank je voor dit antwoord. Ik koop me dood aan boeken, maar zo langzamerhand wil ik toch wel weten of ik ze dan ook ga lezen. Ik denk dat dit dan niet zo interessant is voor mij omdat ik WAPF zeer goed verdraag!

Dankjewel Mike! Ik ben ook erg blij dat het boek nu de wereld in is en leuk om te lezen dat mensen zoals Jhanne er wat aan hebben :)

Godsgeschenk, Binnen GAPS mag er zeker wel rauwe melk worden gedronken, nadat andere vormen van gefermenteerde melk succesvol zijn geïntroduceerd. De kennis uit het GAPS boek verrijkt en verbreed je WAPF kennis. Sluit mooi op elkaar aan.

Jhanne, ja, al zou ik dan eerder voor zoete aardappel, (en gewone aardappel als je daar tegen kunt) en bakbanaan kiezen als koolhydraatbron en eventueel boekweit en rijst, maar niet voor glutenhoudende granen. Aan de ander kant, je lijf is meer dan een paar bijnieren, dus wie weet doe je het meteen al prima op het introdieet.

Wat ik ergens anders snel even las... sappen zonder de andere voedingsstoffen, zoals de vetten en de eidooiers, werken inderdaad averechts. Je reinigt als het ware je lichaam kapot.

En ja, je lijf kan zeker problemen hebben met verteren na lange tijd vegetarier zijn. Maar ook daar is aan te werken, zoals je ook al doet :)

Succes!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan