Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien eens een taser proberen.Ik voel weinig verschil met de zapper.
Daar weet ik betere doelwitten voor. Bijvoorbeeld in Brussel, Washington DC, NYC, Londen, Basel, Davos en Den HaagMisschien eens een taser proberen.
Het antwoord staat hier boven PeeJeeHeeft niemand er baat bij [gehad]?
Dank je wel Henk voor je reactie.Het antwoord staat hier boven PeeJee
Ik heb de eerste keer een geweldige detox gehad, maar daarna nooit meer omdat ik het toen elke dag een beetje deed, detoxen via de voeding en de sauna 2 x per weekDank je wel Henk voor je reactie.
Je hebt gelijk dat er antwoorden staan, maar ik ben echt verbaasd dat na al die jaren forum en zovelen de zapper aangeschaft hebben, niemand baat bij dat ding zou hebben [gehad].
Ik hoopte op een reactie die jubelde van genezing, maar helaas kon ik die niet uitlokken.
Dank je Romagi.
Link doet het wel, maar waarschijnlijk wil niet elke browser erheen daar het geen veilige verbinding is.Geeft geen treffer.
Mike
Jammer inderdaad dat Harm Valentijn dit alleen op zijn eigen locatie brengt. Nou ja, als er verder ook niets positiefs komt van de gebruikers dan is het ook maar goed dat de moeite ons bespaard blijftPrecies Pee jee, als het niet zo lastig te bereiken was zou ik graag eens naar zo,n cursus gaan.