Zeer gevoelige tand

DeSouza

New member
Ik heb sinds 2 dagen last van een gevoelige premolaar naast mijn hoektand, en niet eens kunnen slapen. Het verhaal begon met de afgelopen donderdag met 2 vullingen rechts achter, dus niet het hoektand daar.

Ik heb straks om 16.00uur een afspraak met de tandarts. Dus mits het ergste is "wortelkanaalbehandeling" zou dit nog gered kunnen worden? Ik heb vaak problemen gehad met tandstenen en vullingen. Ik volg normaal gesproken weston price / paleo, maar de laatste 2 maanden volop suikers (honing/rietsuiker/fruit) met koolhydraten, maar ook sindskort ook mee gestopt wegens stemmingsproblemen.

Door omega 3 fclo, of met andere merken val ik in depressie, dat ik bijna zelfmoordneigingen begin te krijgen. Dus nooit meer.

Wat zou jullie advies kunnen zijn? Gevoelige tanden/pijn? Ik wil geen pijnstillers innemen..

ja, absoluut Kruidnagelolie of nog liever de Thieves van het merk waar ik mee werk. Beste wat er is! Ik ken verschillende verhalen van mensen met kiespijn waar de ontsteking gewoon weg ging, inclusief mijn man en mijn zoon. Is al tijd geleden en nog steeds niet bij tandarts geweest. Überhaupt deze essentiële oliën, zeker ook voor je andere 'gevoeligheden'.

Zal liggen aan de oorzaak ervan. Soms tekorten aan bepaalde voedingsstoffen, zoals msm. Ben zelf bij kinesioloog die samenwerkt met biologische tandarts. Zo iemand kan kijken waar het euvel hem in zit. Bijvoorbeeld voedingssupplementen of een bepaalde behandeling die nodig is. Koolhydraten zonder iets erbij van eiwit, vet en vezels, geeft eerder pieken in je bloedsuikerspiegel, waardoor ook sneller klachten.
https://www.davidshealthcheck.com/kiespijn/

Uiteraard mijn tandarts kon niks vinden maar pepermunt olie samen met kruidnagel heeft goed geholpen. Dankjewel voor jullie advies.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan