Zwembaden

Scheelt heel erg of het een binnen of buitenbad is. Verder liggen wij dagelijks in het zwembad. Ik neem het chloor voor lief in deze.
 
In en zwembad zitten roosters *meestal net onder de rand) en lange haren kunnen daaraan vastgekleefd komen te zitten en komen niet meer los. . Vind ik veel enger. Dus doe een badmuts op of maak een knotje.
 
In en zwembad zitten roosters *meestal net onder de rand) en lange haren kunnen daaraan vastgekleefd komen te zitten en komen niet meer los. . Vind ik veel enger. Dus doe een badmuts op of maak een knotje.
weet je Romagi? Onlangs de film Kinds of kindness gezien (rare film). ;) Waarbij dit ook gebeurde bij Emma Stone, een van de hoofdrolspeelsters: Your worst nightmare!!!!! Kortom, zwem in de zee!

 
weet je Romagi? Onlangs de film Kinds of kindness gezien (rare film). ;) Waarbij dit ook gebeurde bij Emma Stone, een van de hoofdrolspeelsters: Your worst nightmare!!!!! Kortom, zwem in de zee!



Dios mio

Wat een bangschijters. Mss ook maar een helm opzetten in de zee voor het geval je tegen een rots zwemt ? Ben je zeker dat een van je medebadgasten in de zee niet net zijn grote behoefte heeft gedaan naast je ?

Daarnaast, chloor in je zwembad ??? Waarom ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.150
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan