Chemtrails

De auteur zit nog wel volop in de fake virustheorie. Dit maakt het artikel niet minder waardevol, maar het werpt wel meteen een vraag op:

Waarom.is de neerslag behalve op metalen niet getest op synthetisch DNA?

Het antwoord laat zich raden: men zoekt uitsluitend op datgene wat men vraagt. Zolang je nog een aanhanger bent van de valse virustheorie komt het niet in je op om de monsters ook te laten onderzoeken op de aanwezigheid van lichaamsvreemde eiwitten. Dat is de missing link. Wedden dat we dit ooit gaan vinden? Onthoud deze woorden!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dat komt natuurlijk door de klimaatverandering ;)
Hoe het 20 jaar geleden was kan ik me niet goed herinneren. Toen was ik me daar nog niet van bewust. Maar ik geloof wel dat het er toen niet was als je dat zegt.
 
Zou het zo kunnen zijn dat het wel echt zand uit de Sahara woestijn is, maar dat het sterk is vervuild door de rommel in de lucht?
Vandaag en morgen wss ook heel de dag dat saharagedoe, calima genaamd. Dat is nog nooit zo erg geweest als de laatste 4j
 

de Spaanse Geologische Vereniging (SGE), voornamelijk bestaat uit kwarts en andere silicaten, ijzeroxiden en enkele metalen zoals vanadium en titanium. "...] hebben vastgesteld dat deze klei [...] van Saharaanse oorsprong voornamelijk bestaat uit calcium- en magnesiumcarbonaten (calciet en dolomiet), kwarts (silica of siliciumoxide; tot 60%), veldspaten, fyllosilicaten (groep klei, zoals illieten of smectieten), ijzeroxiden, mangaan, titanium, vanadium...",
 
  • Leuk
Waarderingen: Surv
Ik hoest echt nooit maar gisteren had ik een irritante kriebel in mijn keel die maakte dat ik ging hoesten. Mijn keel gegorgeld om het te laten stoppen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.096
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan