Deze is voor Dorothe, die ook al constateert dat moslims voorrangsbehandelingen krijgen in de gezondheidszorg:
In Nederland hebben we al te veel van allerlei soorten nieuwkomers die hier niet thuishoren. Ze vragen asiel aan waar de meesten geen recht op hebben. De linkse elite laat het Nederlandse volk geloven dat we de asielzoekers nodig hebben, bijvoorbeeld in de verpleging. Ik heb een paar keer in het ziekenhuis gelegen, maar ik heb geen moslim aan mijn bed gezien, liever ook niet. Ook in de ziekenhuizen hebben ze privileges die een gewone Nederlander niet krijgt. Ik had een kamer alleen, omdat ik een besmettelijke darmziekte had. Ik had de deur altijd open, zodat ik de gang in kon kijken. Aan de overkant van mijn kamer lag een imam, ook alleen. In een ziekenkamer mogen twee mensen tegelijk op bezoek zijn. Echter, bij de imam was de hele dag de kamer vol met bezoek. Ik vond het een vieze man. Als hij naar bed ging, was hij gauw klaar: hij deed zijn schoenen en sokken uit en stapte in bed. De volgende morgen deed hij ze dan weer aan, wassen was er niet bij. Een andere keer bleef een Turkse Nederlander in de gang stilstaan om naar mij te blijven kijken hoe ik in bed lag. Na twee keer heb ik er wat van gezegd tegen de verpleging en vervolgens heb ik hem niet meer gezien. Hoe moet dat in ziekenhuizen en verpleeghuizen met al die blote damesenkels, waar islamitische mannen zo van over de rooie kunnen gaan?
https://ejbron.wordpress.com/2017/07/30/hoe-lang-laten-we-ons-nog-regeren-door-de-angst/
Mike