Ik ben echt niet tegen buitenlanders, ik heb heel veel vrienden in Oost-Europa, Zuid-Afrika en Zuid-Amerika. Ik ben ook een overtuigd aanhanger van Europa, maar niet van deze EU. Europa moet een Europa van de volkeren worden, zoals de Visegrad-landen ons dit bewijzen, die de kern van een nieuw, eerlijk Europa zouden kunnen zijn.
Mijn partner is eveneens geen Duitse, ze komt echter wel uit een Europees land. Men kan mij dus niet beschuldigen van vreemdelingenhaat. Alleen deze mensen, die hier “de vluchteling spelen”, zijn echt geen vluchtelingen, en zeer zeker niet de beste die hun land heeft voortgebracht. Integendeel, voor het grootste deel zijn het mensen die het daar tot niets gebracht hebben en nu de kans schoon zien om hier te kunnen innen zonder er iets voor te doen, en bovendien hier hun Steentijd-religie willen invoeren met alle gevolgen van dien om de “boze Europeanen” te onderwerpen en te verdringen.
De echte geschoolde krachten blijven in hun landen, of hebben al lang de weg gevonden naar goede banen waar dan ook ter wereld. Hier is alleen het restant terechtgekomen.
https://ejbron.wordpress.com/2017/08/04/waarom-ik-afd-stem-2/
Mike