Als politieagent kan ik niet begrijpen hoe men een ieder die bewust voor binnenkomst in het Duitse grondgebied zijn pas weggooit, heel duidelijk valse informatie over leeftijd of nationaliteit opgeeft en er op geen enkele wijze toe bereid is zijn ware identiteit prijs te geven, moet laten binnenkomen. Hoe kan men alleen door politieke voorschriften het geldend recht dermate buigen? Men kan zich nauwelijks voorstellen dat wij als politieagenten er zelfs voor misbruikt werden om de illegale binnenkomers uit Oostenrijk met bussen op te halen en dus op een bepaalde manier als mensensmokkelaars moesten functioneren.
En daarmee niet genoeg: nadat we een reusachtig aantal illegale immigranten in een tot dan toe ongekende daad van rechtsbreuk ons land moesten laten binnenkomen en hen moesten voorzien van een “rondom zorgeloos pakket”, moest ik me iedere dag bezighouden met crimineel geworden “asielzoekers”. Er gaat bijna geen dienst voorbij, waarin geen delicten door buitenlanders worden gepleegd.
Wanneer men bij de verkiezingen op 24 september 2017 zijn kruisje gaat zetten bij de CDU/CSU, SPD, FDP, Groenen, Die Linke of hoe ze allemaal ook maar mogen heten, dan zal de immigratiewaanzin ongehinderd doorgaan. Blijkbaar rolt de volgende golf zwarte Afrikanen al op Italië af. Iedereen weet waar de reis zal eindigen. Ik zie mezelf alweer aan de Zwitserse of Oostenrijkse grens staan om illegale jonge mannen zonder paspoort door te wenken naar Duitsland.
https://ejbron.wordpress.com/2017/09/16/waarom-ik-afd-stem-20/
Mike