- Ik wil graag een land, waarin de politici weer de belangen vertegenwoordigen van diegenen die hen gekozen hebben.
- Ik wil graag een land, waarin de regeringsleden, die hun ambtseed breken, afgelost en en voor de rechtbank gedaagd worden.
- Ik wil graag een regering, die de belangen van het land en zijn burgers ook naar buiten toe zelfbewust vertegenwoordigt en niet probeert internationale erkenning te kopen met miljardengeschenken.
- Ik wil graag een land, waarin vrouwen en meisjes ook in het donker weer alleen onderweg kunnen zijn.
- Ik wil graag een land, waarin misdaden zoals straatroof, steekpartijen en verkrachtingen in de openbare ruimte net als voor 2015 zeldzaam en een maatschappelijk veroordeelde uitzondering zijn.
- Ik wil graag een land, waarin kinderen zonder angst voor pesten en geweld naar school kunnen gaan.
- Ik wil graag een land, dat zijn identiteit niet in een massamoord zoekt, maar in de grootse momenten van zijn historie.
- Ik wil graag een land, dat weer uitvinders, dichters, schilders en componisten van wereldformaat voortbrengt en geen moraliserende huichelaars en tijdgeestridders.
- Ik wil graag een land, waarin religie privézaak is en waarin religieuze fanatiekelingen worden terechtgewezen, en pas goed als zij minderheden bedreigen.
- Ik wil graag een land, waarin de christelijke kerken hun wortels terugvinden en loochenaars van het kruis uit de kerk zetten.
- Ik wil graag een land, waarin leraren en opvoeders weer kennis en fatsoen doorgeven en geen ideologische wens- en waanideeën.
- Ik wil graag een land, waarin de media onafhankelijk en objectief informeren en niet fungeren als propagandistische hulptroepen van de partijstaat.
- Ik wil graag een land, dat politiek en etnisch vervolgden bescherming biedt in het kader van geldend recht, maar sociale toeristen, gelukzoekers en criminelen uitzet.
- Ik wil graag een land, dat zijn grenzen beschermt tegen illegale immigratie en geïmporteerd terrorisme in plaats van kostbare beschermingsmaatregelen te organiseren voor volksfeesten en openbare evenementen.
- Ik wil graag een land, waarin het gezin als kiem van de samenleving gerespecteerd en gestimuleerd wordt, zonder dat alternatieve vormen van samenleven daardoor benadeeld of buitengesloten worden.
- Ik wil graag een land, waarin de fundamentele burgerrechten zoals de vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van vergadering niet door juridische winkelhaken en grondwet-vijandige speciale wetten beperkt worden.
- Ik wil graag een land, waarin belastinggeld niet wordt gebruikt voor banken- of Griekenland-reddingen en waarin sociale uitkeringen met prioriteit ten goede komen aan diegenen die hieraan bijdragen en autochtone mensen die deze nodig zijn.
- Ik wil graag een land, waarin pensioengerechtigden niet bang hoeven zijn voor ouderdomsarmoede vanwege een volkomen geruïneerd en onrechtvaardig pensioensysteem.
- Ik wil graag een land, waarin “eenheid, recht en vrijheid”
https://ejbron.wordpress.com/2017/09/22/waarom-ik-24-september-op-de-afd-zal-stemmen/
Mike