Deze post had ik ook in het Agenda21 topic kunnen zetten, waar ik eerder al schreef over het replacement migration beleid van de VN waarbij onder het mom van vergrijzing en verminderde vruchtbaarheid een migratiestroom uit o.a. het Midden-Oosten en Afrika op gang moet worden gebracht naar het westen. Terwijl het werkelijke doel een New World Order is waarbij rassen vermengd worden, islam tegenover christendom worden gezet en rijkdom herverdeeld wordt over de wereld die onder controle staat van een voornamelijk zionistische elite.
Deze gestuurde migratiestromen worden nader toegelicht door Jill Noble, waarvan al eerder een interview viral ging. Zij heeft een migratiebijeenkomst in haar staat in Amerika bijgewoond en hoorde hoe er te werk wordt gegaan. Dit gaat over Amerika, maar heeft net zo goed betrekking op de migratiestromen in Europa. Luister en huiver.
Hieronder de video van het interview, maar even samenvattend:
- de VN heeft voor vluchtelingen in landen wereldwijd (vooral in Midden-Oosten en Afrika) vliegtickets die vrij willekeurig, zonder toetsing, worden gegeven aan vooral mannen (mogelijk de meest militante) tussen de 18 en 45 jaar. Vrouwen en kinderen die eventueel echte hulp zouden kunnen gebruiken, zijn zwaar in de minderheid. De jonge mannen zijn in staat om fysiek de boel te ontregelen (verdeel en heers). De VN bepaalt wie en in zekere mate ook hoeveel migranten er de VS binnenkomen.
- vliegtuigen komen expres 's nachts aan in Amerika zodat de bevolking zich hier niet of minder bewust van is. Dit is ook gebeurd in bijvoorbeeld Duitsland.
- deze migranten hebben regelmatig zeer besmettelijke ziektes onder de leden, zoals TBC en cholera.
- de migranten worden opgevangen door NGO's oftewel organisaties die niet onder overheidstoezicht staan en niet gecontroleerd worden door democratisch gekozen bestuurders. Deze organisaties ontvangen veel geld per migrant (ik schat in van types zoals Soros).
- Elke migrant krijgt een paspoort, contant geld, een uitkering, gezondheidszorg en gratis huisvesting, terwijl de hoeveelheid dakloze Amerikanen elk jaar toeneemt. De migranten spreken geen Engels, vrijwel niemand werkt en velen zijn agressief. Recipe for disaster.
Zo worden dus bewust samenlevingen ontwricht.
http://victuruslibertas.com/2017/04/un-controls-illegal-immigrants-entering-us/
Mark