Wat voor missies? als defensie moet je de landsgrenzen verdedigen en niet de goudoliedrugs belangen van de kankerelites in het buitenland.
Dat maakt je namelijk tot een huurling.
Snap ik. Toch ben ik voor 'support the troops'. Niet omdat ik voor nodeloze conflicten ben in landen waar we niets te zoeken hebben, maar omdat ik respect heb voor hen die bereid zijn hun leven te geven om onze landsbelangen te verdedigen.
Het zit nu eenmaal niet in de aard van een militair om vragen te stellen bij deze missies, zij voeren simpelweg orders uit. Dat kun je die jongens niet kwalijk nemen, dus neem hen dat niet kwalijk maar hun bevelhebbers, de politici die te laf zijn om hun eigen oorlogen uit te vechten. Ik ben geen pacifist en vind het nobel om op te komen voor je land en volk als mentaliteit, ongeacht of de missie nu deugt of niet.
Wat zo'n militair bedoelt met zo'n tweet klopt wel degelijk: je moet een NATIONALE dodenherdenking, waarin we niet alleen de gevallenen herdenken maar ook zij die gestreden hebben voor onze bevrijding van tyrannie, niet verwarren met een leger van gelukszoekers dat met bootladingen tegelijk deze kant uit komt en waarvan er enkele honderden of duizenden onderweg verzuipen, die hoeven we helemaal niet te herdenken.
De militaire ervaring van militairen die op buitenlandmissies zijn geweest gaat nog goed van pas komen! De invasie van gelukszoekers duurt onverminderd voort en vormt een vijfde kolonne middenin onze samenleving. De landverraders in Den Haag gaan ons niet beschermen als deze gestoorde lui 'instant jihad syndrome' gaan vertonen. Dan ben je maar wat blij met getrainde (ex)militairen om burgermilities te vormen die deze keer het landsbelang wel kunnen dienen. Support the troops, NOT the missions!
Mike