'Regenboog'-illusie

hqdefault.jpg

.
hooton-plan-revolution.gif

.
14bf0e471ee
 
6 nov. 2015 Speech Zsolt Bayer (vriend van Viktor Orbán).

Poster van Soros op de achtergrond.

Dit zendt men dus gewoon uit op de Hongaarse tv (Echo TV), daar kan/mag het wel.

 
Geweldig filmpje Sprout! Met plaatsvervangende schaamte voor 'onze politici' (verraders als Rutte, Timmermans en de hele pro EU kliek) en westerse journalisten heb ik zitten kijken.
In de noordelijke Europese landen zijn ze een stuk minder gek qua immigratie dan Duitsland en alles daaronder.
En dan de teleurstelling over de verkiezingen in NL en FR. Is het niet te laat om het tij te keren wanneer Le Pen en FvD bij volgende verkiezingen meer zeggenschap krijgen?
Het is een zorgvuldig in elkaar gezet schaakspel en tot nu toe staan we achter.
Meer en meer mensen worden hopelijk wakker en durven dat ook te uiten. Hij zegt 450 van de 500 miljoen willen geen immigratie. Hoe kunnen we dan de teleurstellende verkiezingsuitslagen verklaren?
 
Werkzoekende moslima die nikab niet afdeed terecht gekort op uitkering
'Belastingbetaler hoeft hier niet voor op te draaien'



http://nieuws.tpo.nl/2017/05/09/wer...ikab-niet-afdeed-terecht-gekort-op-uitkering/

http://www.dagelijksestandaard.nl/2...den-op-hun-uitkering-als-ze-een-nikab-dragen/

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/mooi_wandeltent_minder_geld.html

OK, de belastingbetaler is dus 30% op 1 uitkering bespaard, maar deze vrouw weigert haar vuilniszak uit te doen. Dat roept om 100% besparing voor de belastingbetaler, want haar kans op werk is nihil!

Mike
 
Dag Alle,

Alweer een tijd geleden.
Allereerst wil ik me oprecht excuseren voor mijn lange afwezigheid. Ik ben onverwachts door privé omstandigheden, niet meer in de gelegenheid geweest om een reactie te geven op de discussie die ik maanden geleden met Mike voerde n.a.v de haatzaaiende en leugenachtige/verdraaide plaatsing die hij o.a over Moslims in deze topic plaatst, ondanks dat ik dat wel graag wou, voor de mensen die misleid worden door het pad wat Mike is ingeslagen, van Politiek en conspiracy theorieën.

Ik kan er een heel lang verhaal van maken, maar samengevat heb ik in die tussen tijd (ondanks dat ik erg druk was met alle privé omstandigheden), er goed over nagedacht of het überhaupt nog zin had om een reactie te geven op de dwaasheid van Mike.
Mijn voorbarige conclusie is dat ik me tijd loop te verwaarlozen met een persoon zoals Mike. Waarom? Ieder die Mike kent, die weet waar ik het over heb. Maar voor diegene die het nog niet weten:
Mike is zelf een (ex) docent/leraar, wat hem de drive geeft om mensen graag te laten zien "hoe het moet". Op zich niks mis mee natuurlijk als je mensen wat positiefs wil bijleren. Maar als je bekijkt op wat voor "wijze en houding" Mike mensen behandeld, voornamelijk sinds hij zich is gaan bezighouden en profileren met Politiek en conspiracy theorieën, dan zie je een duidelijk rode draad, naar een persoon die op dictatorische wijze mensen naar zijn "straatje" wil praten. Als het bovengenoemde niet naar zijn zin is en/of mensen het niet met hem eens zijn, dan krijgen ze al gouw allemaal zelfverzonnen stempels en als het allemaal te heet onder de voeten word, dan blokkeert Mike de desbetreffende personen wel even. Dit is zacht gezegd hoe Mike omgaat met forumleden, dan hebben we het niet eens gehad over de onsmakelijke manier over bevolkingsminderheden die hij graag in "hokjes" plaatst. Zoals gezegd kan ik er een lang verhaal van maken, maar dat is niet mijn intentie. Dit is de "comfort zone" waar Mike de leider, zich graag in bevind.

Zie hieronder een illustratie daarvan(dit onderste bericht was overigens ook een van mijn laatste schrijven met Mike, waar ik hem op ZIJN verzoek, bewijslast tegen hem gaf):

Mike zijn reactie:

Het gaat om deze site. Toen ik hem plaatste heb ik inderdaad niet goed gekeken en het is inderdaad een zionistische site. Tevens geef ik toe dat het artikel zeer slecht is uitgewerkt met een uiterst suggestieve titel. Zie je dat ik ook kan toegeven dat ik een fout maak? Vergissen is menselijk, dus gefeliciteerd, je hebt me ‘betrapt’ op het aanhalen van een verkeerde site en ik zal in het vervolg nog beter opletten om niet weer de fout in te gaan. Dat is er echter slechts 1, deze topic kent inmiddels 23 pagina’s. Ga jij me vertellen dat de andere voorbeelden ook afkomstig zijn van dit soort sites? Bewijs voor je stelling graag, 1 enkel voorbeeld is niet voldoende.

Een typisch voorbeeld van hoe Mike laconiek gaat lopen doen , als hij weerlegd word op een zeer serieuze en gewichtige zaak, om op sluwe en ingepakte wijze de lezer de indruk te geven dat het niet om zo'n gewichtige zaak gaat, waar hij op is weerlegd. En als klap op de vuurpijl, komt Mike dan met zijn "eigen gemaakte regels" "1 enkel voorbeeld is niet voldoende".

Wat kan je ook anders verwachten van een persoon die zo erg hoogmoedig is dat hij zich zelf "in een adem" benoemt met wetenschappers die wereldwijd bekend zijn.
Ik had nog zat bewijslast, maar zoals gezegd, ga ik hier niet meer mijn tijd aan verwaarlozen.
Voor de oprechte mensen voel ik mij wat dat betreft schuldig, maar er zijn voor mij belangrijkere dingen in het leven, dan een discussie voeren met een personage zoals Mike.

Ik heb meerdere malen getracht om Mike tot inziens te krijgen, maar Mike blijft zoals gewoonlijk; verkleuren, kronkelen en verdraaien, zo blijft hij zijn leider imago behouden en in zijn "veilige Comfort Zone" vertoeven.

Bij deze stop ik dus ook met kritiek geven op de haatzaaierij over minderheidsgroeperingen/mensen die hij verspreid en de discussie die daar uit voort is gevloeid.
Daar komt Mike natuurlijk goed mee weg, want hij kan dan weer terug in zijn comfort zone, ongestoord verder gaan met het verspreiden van verdraaiingen en insinuaties over zaken waar hij zelf helemaal geen kaas van gegeten heeft. Ook al zal hij natuurlijk beweren dat hij een "veteraan is op dat gebied".
Dat is inderdaad voor mij gebleken, dat hij een veteraan is...in de illusie waarin hij leeft.

Ik wens alle mensen het goede toe, die ook graag het goede willen. Laat je niet meeslepen in de haatzaaierij/negativiteit en bangmakerij die hier, maar ook elders verspreid worden.
Ontmoet de mensen en leer het goede in ze kennen, dat zal je een rijk mens maken. Inplaats van het goede van ze te ontnemen, door ze te plaatsen in de door dwaze mensen gemaakte hokjes.

Mvg,

Reiziger
 
Ik wens alle mensen het goede toe, die ook graag het goede willen. Laat je niet meeslepen in de haatzaaierij/negativiteit en bangmakerij die hier, maar ook elders verspreid worden.
Ontmoet de mensen en leer het goede in ze kennen, dat zal je een rijk mens maken. Inplaats van het goede van ze te ontnemen, door ze te plaatsen in de door dwaze mensen gemaakte hokjes.

Mvg,

Reiziger

00582afcdd774a830864b4b273ea63cf.jpg
 
Reiziger ik snap wat je zegt en zo heb ik ook een tijd gedacht. Maar ik zie nu hoe naïef het is om zo te denken. Ooit was ik in Pakistan en een man vroeg aan mijn man of hij een foto mocht maken van mij en zijn vrouw. Ik voelde me nog vereerd (ja ik zei het al ik was erg naïef) en zei tegen mijn man: 'maak jij dan ook meteen even een foto'. Toen ze hem zijn fototoestel zagen pakken ging de hoofddoek in razend tempo om en kregen we als uitleg: 'ik ben mohammedaan dus je kan géén foto van míjn vrouw maken'.
Wat ik hiermee wil zeggen is dat er een bevolkingsgroep is die ons ziet als minderwaardig, want 1 wij eten varkensvlees en 2 wij westerse vrouwen dragen geen bedekking dus we zullen openbaar bezit zijn. Ja ik weet het niet iedereen van die cultuur/religie denkt zo. Tot dat.... want veel van deze aangepaste mensen' blijven lid van die overtuiging. En op het moment dat die de meerderheid krijgen slaat het om en dat proces is al gaande. Ik heb een moslim in mijn familie, erg voorkomende man, hoog opgeleid en super betaalde baan.. helemaal in het westen opgegroeid en woont er nu nog steeds.
Weet je wat hij tegen zijn Nederlandse vrouw zegt in een ruzie? 'jij bent het liefje van Wilders'.
En dat zijn de momenten waarop je weet: je haalt een cultuur/religie/overtuiging niet uit een mens door hem te verplaatsen. Het zit zo diep van binnen en slaapt tot dat het wakker wordt geschud.
 
Geweldig plaatje Sprout die sla ik even op.

Vind dit ook een mooie fabel van de kikker en de schorpioen:
De Kikker stond langs de kant van de rivier, klaar om in het water te springen en naar de overkant te zwemmen. ‘Wacht even’, zei de Schorpioen, die plotseling verscheen vanuit de begroeiing langs de waterkant. ‘Ik wil graag naar de overkant, maar ik kan niet zwemmen. Mag ik op jouw rug meeliften, Kikker?’

De Kikker zei: ‘Ik dacht het niet! Ik ken jou, als ik je op mijn rug neem steek je mij met je giftige angel en leg ik het loodje. Nee, dank je feestelijk, zoek maar een andere idioot!’ En hij begon zich alvast af te zetten van de oever.

‘Maar dat zou ik nooit doen!’ riep de Schorpioen. ‘Dat zou ongelooflijk stom zijn. Als ik jou zou steken terwijl jij mij op je rug over de rivier brengt, dan zouden we allebei verdrinken! Nee, wees gerust, ik zal je heus niet steken. Je zou mijn held zijn!’

De Kikker dacht hierover na. Nooit waren Kikkers en Schorpioenen vrienden geweest, en nooit hadden ze een coalitie gevormd. De Schorpioen had een duidelijk voordeel als de Kikker zou meewerken. Maar wat was het voordeel voor hem?

‘Okee’, zei de Kikker. ‘As jij mij niet steekt, en je mij voortaan verdedigt tegen de Ooievaar, de Wezel en de Vos, dan breng ik je naar de overkant.’ ‘Geen probleem, je hoeft maar te kwaken en ik ben er voor je’, antwoordde de Schorpioen.

Zo werd de deal beklonken. De Schorpioen klom op de rug van de Kikker, die meteen naar de overkant begon te zwemmen. Een beetje ongemakkelijk voelde hij zich wel, de klauwtjes van de Schorpioen klemden stevig om zijn schouders. ‘Gaat het nog?’ vroeg de Kikker. ‘Ja hoor, prima’, zei de Schorpioen.

Halverwege de rivier voelde de Kikker plotseling een scherpe steek in zijn zij. De Schorpioen had hem tóch gestoken. ‘Wat doe je nu!’ riep de Kikker, in plotselinge doodsangst. Hij voelde de Schorpioen zich nog steviger aan zijn schouders vastklemmen. In het oor van de Kikker fluisterde de Schorpioen: ‘Het spijt me… Ik kan het niet helpen. Het zit in mijn aard…’
 
Ptecies, sprout. Als ik.niet beter had geweten, dan had ik gedacht dat Aart via een andere account opnieuw actief was. Precies dezelfde toon en precies dezelfde 'argumenten'. Het is een 'blik' dat links opentrekt met eenheidsworst waar ze allemaal elkaar napapegaaien.

Let op de gehanteerde tactieken: karaktermoord door op de man te spelen (mij aanvallen i.p.v. de vele, vele voorbeelden UIT HET ECHTE LEVEN van wangedrag door moslims) en termen als 'haat zaaien' gebruiken. Verder dan dat komen ze niet. Nul argumenten, nul bewijs.

Het ga je goed, Reiziger. Jouw slag is een uitstervende soort. De politieke ondergang is al ingezet, alleen is de definitieve ondergang in Europa nog even een paar jaar uitgesteld. Helaas betekent dit voor Europa nog meer moslimellende, maar het zal tegelijkertijd de 'reality check' zijn die we nodig hebben om te beseffen dat het echt zo niet meer verder kan.

Mike
 
Geweldige fabel! Jouw fabel heeft tenminste nog een realistische moraal. In het linkse fabeltje zouden de kikker en de schorpioen samen de overkant bereiken en ze leefden nog lang en gelukkig. Samen zouden ze de ooievaar, wezel en vos beschuldigen van 'amfibifobie' en 'insectofobie', schorpioenen zouden zich identificeren als kikkers en andersom en iedereen die hier iets van zei was een 'boze witte vogel', een 'bange wezel' of een 'sluwe vos'.

Mike
 
En de kikker zou van racisme worden beschuldigd omdat hij wel de schorpioen en niet de wezel en de vos wilde overzetten.
 
En de kikker zou van racisme worden beschuldigd omdat hij wel de schorpioen en niet de wezel en de vos wilde overzetten.

Welnee, de ooievaar zou beschuldigd worden van 'witte privileges', want die vliegt zo van de ene kant naar de andere kant!

Mike
 
En de vossen werden gaandeweg feministen, vanwege hun streken. En ze trokken wezels aan, want die zijn toch te bang om er tegenin te gaan...

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.309
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan