'Regenboog'-illusie

Welkom in de feministische heilstaat Zweden, waarin vrouwen op middelbare leeftijd die zo nodig ‘sterk en onafhankelijk’ moesten zijn de boot hebben gemist en oude vrijsters zijn geworden, die hun ‘sexual market value’ al lang en brood hebben en nu zo opgedroogd zijn dat ze zich verlustigen aan jonge ‘vluchtelingen’ om aan hun gerief te komen.

Mike

Ik ken letterlijk zo'n Nederlands geval, vluchtelingenknuffelaar met opgedroogde eierstokken die graag met buitenlandse kerels naar bed gaat die veel jonger zijn.

Als een man het omgekeerde doet is het een smeerlap en wordt hij aan de schandpaal genageld.

Wat mankeert die vrouwen? Er zijn genoeg gewillige autochtone mannen die zo'n opgedroogd exemplaar als gratis hoer zouden willen berijden. Waarom dan die fetish voor een veel jongere buitenlandse man?
 
Wat van ver komt...

Op Return of Kings, de site van Roosh V, zeggen ze voortdurend dat je geen Amerikaanse (en dus westerse) vrouwen moet daten. En waarom? Het feminisme heeft de traditionele man-vrouwverhoudingen volledig overhoop gehaald en je hoopt in een niet-westerse vrouw wel iemand te vinden die je geen loer draait en je met raad en daad terzijde staat, zoals het hier ooit ook was.

Andersom wil een vrouw een sterke, patriarchale man. Decennia van feminisme, met (v)echtscheidingen en alleenstaande moeders tot gevolg, hebben van westerse mannen zachte eitjes gemaakt. En dan wordt daar ineens een blik viriele, exotische mannen uit een patriarchale cultuur opengetrokken, die alleen maar met deze vrouwen de koffer in duiken voor kost, inwoning en een verblijfsvergunning. Dat is simpelweg teveel verleiding voor deze vrouwen om te weerstaan.

Overigens is er in Amerika een regelrechte epidemie van vrouwelijke docenten die het aanleggen met tienerjongens met gierende hormonen en hen seksueel verleiden. Volkomen onethisch om op deze manier omgamg te hebben met leerlingen natuurlijk en als mannelijke docenten dit zouden doen met pubermeisjes zouden ze aan de schandpaal worden genageld. Dit is allemaal het gevolg van de scheefgroei die het feminisme in de westerse cultuur teweeg heeft gebracht.

Mike
 
qb29Xje.jpg


Mike
 
Wat mankeert die vrouwen? Er zijn genoeg gewillige autochtone mannen die zo’n opgedroogd exemplaar als gratis hoer zouden willen berijden.

Bwaarrgghhh, mogelijk maar ik ga al over mijn nek bij de gedachte.
 
Islamitische terreurvrouw zweert, met gezicht achter niqaab, trouw aan ISIS in rechtbank Canada
Schreeuwde 'Allah Akbar', viel klanten en medewerkers winkel aan met mes en golfclub



http://nieuws.tpo.nl/2017/06/07/islamitische-terreurvrouw-zweert-gezicht-niqaab-trouw-aan-isis-rechtbank-canada/

Mike
 
Gezellig he, die Ramadan?



ISIS claimt aanslagen Teheran
Iraanse hoofdstad opgeschrikt door schietpartijen en zelfmoordaanslag



http://nieuws.tpo.nl/2017/06/07/isis-claimt-aanslagen-teheran/

Mike
 
Bwaarrgghhh, mogelijk maar ik ga al over mijn nek bij de gedachte.

Haha, ik ook. Alleen al het idee om zo iemand, met veelal een onverzorgde mond, op de bek te nemen, bahhh. Laat staan... brrrr.
Maar er zullen vast mannen zijn die wel trek hebben, zolang er maar wat gaten in zitten.

Wat van ver komt…
Andersom wil een vrouw een sterke, patriarchale man.

Het merendeel van de immigranten is compleet afhankelijk van het staatsinfuus, en zal niet snel (of misschien wel nooit) financiële autonomie bereiken om voor een vrouw (en familie) te kunnen zorgen.
Aangezien dat ook een eigenschap van een klassieke patriarchale man is begrijp ik die oude opgedroogde vrouwen nog steeds niet. Ze pamperen hun 'exotische prinsen' als babies/kinderen, maar schuwen niet om er mee tussen de lakens te kruipen, of is dat juist het enige waar het hen uiteindelijk om draait? Dit maakt hun gedrag alleen maar ziekelijker.

10 Reasons Why Foreign Women Are Better Than American Women
MGTOW trekt het te ver door alle vrouwen als 'toxic' te zien. Er zijn nog zeker leuke vrouwen ook in westerse landen, maar je moet wel goed zoeken. In de VS lijkt me dit nog moeilijker.
 
Het merendeel van de immigranten is compleet afhankelijk van het staatsinfuus, en zal niet snel (of misschien wel nooit) financiële autonomie bereiken om voor een vrouw (en familie) te kunnen zorgen.
Aangezien dat ook een eigenschap van een klassieke patriarchale man is begrijp ik die oude opgedroogde vrouwen nog steeds niet. Ze pamperen hun ‘exotische prinsen’ als babies/kinderen, maar schuwen niet om er mee tussen de lakens te kruipen, of is dat juist het enige waar het hen uiteindelijk om draait? Dit maakt hun gedrag alleen maar ziekelijker.

Ze hebben zo hun eigen prive-gigolo. Iets soortgelijks zag je in de jaren '80 ook met dikke, alleenstaande vrouwen op middelbare leeftijd en jonge, slanke Afrikaanse mannen. Er is een reden waarom deze lui allemaal 'asielzoekers' zijn in Noord-Europese landen en nergens anders. Hier is het een Walhalla: niet werken en gratis geld en voorzieningen toe krijgen. En met een beetje mazzel je eigen 'mama' die jou vertroetelt en gebruikt als 'fuck buddy'. Dat is dan je 'werk': haar gerieven. Hoe vaak zien we ook niet dat als ze eenmaal hun permanente verblijfsvergunning hebben ze meteen nokken? Ze gedragen zich als berekenende hoeren en blijken inderdaad oestrogener te zijn dan je misschien zou denken!

Wist je trouwens dat die alleenstaande vrouwen op leeftijd zo zielig zijn dat ze zelfs MET ZICHZELF trouwen:





MGTOW trekt het te ver door alle vrouwen als ‘toxic’ te zien. Er zijn nog zeker leuke vrouwen ook in westerse landen, maar je moet wel goed zoeken. In de VS lijkt me dit nog moeilijker.

ROK is geen MGTOW-site. Dit is wat ze vinden van MGTOW:

http://www.returnofkings.com/94344/5-signs-youre-suffering-from-a-mgtow-mindset

Toch hebben ze er ook sympathie voor:

http://www.returnofkings.com/5351/mgtow-make-more-sense-than-mras

Het ligt er ook maar net aan welke variant van MGTOW je aanhangt. Persoonlijk vind ik Turd Flinging Monkey en Sandman ijzersterk. Wat ik vooral meekrijg uit hun video's is dat ze diep van binnen hunkeren naar de 'good old days' toen mannen nog mannen waren en vrouwen nog vrouwen. Dit maakt MGTOW simpelweg een NOODZAKELIJKE reactie op al dat extreme feminisme, want dat is de enige manier om ze in hun sop te laten gaar koken. Het einddoel is echter het in ere herstellen van het patriarchaat en NOOIT meer de macht uit handen geven. Dit is ook waar Roosh V en ROK voor staan.

Mike
 
Politie Winterswijk schiet ‘donkergekleurde’ messentrekker in been



http://regio.tpo.nl/2017/06/07/politie-winterswijk-schiet-donkergekleurde-messentrekker-been/

Mike
 
Somalische asielzoeker randt vrouw uit Hoorn aan, krijgt lekker een verblijfsvergunning

Top van die vrouw ze heeft hem in de val gelokt.. De misdaadjournalist van de Telegraaf keek eens op zijn facebook: daar staan allemaal geweldsfilmpjes, oa een hoofd in tweeën gespleten Welkom meneer de Somalische crimigrant.We kunnen je niet terugsturen, want zo dom hebben we dat hier geregeld. Jouw belangen gaan boven onze menselijke normen en waarden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.520
Berichten
531.582
Leden
8.657
Nieuwste lid
asterix
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan