Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Terreur in Nederland: zogenaamd een persoonlijk verhaal van een politie-agent.
Er was laatst een verhaal van een politieagent in het nieuws, die een been gebroken had en waarbij omstanders stonden te lachen:
Nu blijkt dat de afdeling communicatie van de politie dit herschreven heeft. Gewoon overgenomen door de krant.
zogenaamd een persoonlijk verhaal van een politie-agent
Het leest als een slappe doktersroman, waarbij de schrijver zijn best heeft gedaan om het"sappig" te laten klinken. Als je belaagd wordt ben je natuurlijk ook uiterst bewust van wat om je heen gebeurt en herinnert je achteraf exact wat omstanders zeiden en deden...
Het boek 'Nobody died at Sandy Hook' van Jim Fetzer is verwijderd van Amazon.
Om de censuur te omzeilen, is het boek gratis als pdf-bestand te downloaden.
Op mijn nieuwe Engekstalige blog heb ik vele posts inmiddels geplaatst waarin de shooting in San Bernardino, Californie wordt ontmaskerd voor de hoax die hij werkelijk is:
Heerlijk, ik ben weer terug! Ik ben nu gewend aan de nieuwe software op het Engelstalige forum en kan er snelheid mee maken. Het is voor mij nu weinig extra moeite om ook hier in het Nederlands te posten, zeker als ik af en toe kan verwijzen naar ConDis!. Voelt lekker om weer terug te zijn in het Nederlands!
Weten dat niets is wat het lijkt, kijkt het een stuk rustiger naar nieuws over aanslagen... Wetend dat je meeste keren naar acteurs en een drama in tig bedrijven kijkt....
En vooral niet bang laten maken, wat juist de opzet van het hele gebeuren is.