5 voor 12

Dat van het downsyndroomachtige volk, vind ik wel treffend. Dat je goed moet kijken of het er nu wel of niet 1 is. Hoe dit mogelijk is, snap ik echter niet. Je bent het of je bent het niet.

 
Quote:
If you want to fix society, you have to fix the food first'


Is dit een uitspraak van jezelf Mike? Ik ben namelijk bezig dit topic een beetje samen te vatten voor op mijn blog, en ik wil niet pronken met andermans veren. Als het geen uitspraak is van jou weet jij dan van wie hij wel is?

 
Ow, oké, dan stel ik de vraag aan Pike :D

Mijn artikel is zo goed als af, ik zet de opmerking er alvast onder, als het niet goed is kan ik hem zo weer verwijderen ;-)

 
Hele goede topic :-)

Ik wil ook even deze tekst van Mike en Food en Mood gebruiken, mag dat?? Ik zet er natuurlijk wel bij dat het niet van mezelf is.

Ook ik kan nauwelijks iets vertellen over Weston Price want ik krijg ook te horen dat het allemaal wel meevalt en dat ik me niet zo druk moet maken!

 
Food en Mood,

De uitspraak is niet van mij, Mike gebruikt hem als eerste hier helemaal bovenaan.

Het komt uit het stuk van Mike Adams, dus toch van Mike

 
Ik merk dat ik vooral vermijdingsgedrag aan het vertonen ben tav de "gemiddelde" omgeving. Ik mijd de stad, kijk geen tv meer behalve Engelse en Zweedse detectives en ik trek me terug in mijn eigen wereld, met mijn eigen mensen.

Als ik Mikes post lees, herken ik ergenissen. Mij stoort vooral de hebberigheid, het materialisme en het egoisme van mensen. Ik probeer niet boos te worden (wat ik in Mikes post meen te herkennen) en niet te oordelen. Ik word daar neerslachtig van en dat is niet mijn aard en ik wil het ook niet. Helaas lukt dat niet oordelen niet altijd. Maar ik probeer het los te laten. Ieder heeft zijn eigen weg te gaan.

 
Laila,

Jij bent een vrouw en het is zeker niet de eerste keer dat mijn duidelijke en rechtstreekse manier van communiceren door vrouwen wordt uitgelegd als boosheid. Ik zeg gewoon waar het op staat. Vrouwen zijn uit op consensus en zijn daarmee sneller 'politiek correct'. Mannen zijn verdedigers en dus ook verdedigers van standpunten. Hierin kunnen ze fel en vurig zijn, maar boos is iets heel anders. Geloof me, je gaat het merken als ik echt boos word!

Mike
 
Sinds ik het boek heb gelezen van Westonprice ben ik ook automatische veel op de gebitten van mensen gaan letten en dan schrik je echt. Vooral die van de jeugd mijn leeftijd hoe ver de kiezen naar binnen getrokken staan door Voedingstekorten. Deze vakantie vertelden een meisje me nog hoe gezond ze bezig was door (vet arm) te eten en hoe gezond dat wel niet was en hoeveel kilo ze der door was afgevallen. Toen ik over een vetrijk voedingspatroon begon verklaarde ze me allemaal voor gek vooral toen ik zij dat ik 2 liter rauwe melk per dag dronk, en dan altijd de reactie van RAUW MELK GADVERDAMMEN terwijl ze nog nooit rauwe melk gedronken hadden meteen een vooroordeel omdat ze het woord RAUW horen vallen. Ik heb ze in Riccione rauwe melk laten Proeven je heb daar een melktap LATTE CRUDO en ze vonden het heerlijk 8)

 
Als ik verhalen lees over hoe het met de gezondheid van Amerikanen gesteld is en dat er in jaar 2016 wel 70% kinderen chronisch ziek zijn, dan heb ik de indruk dat Amerika het eerste eraan gaat wat betreft uitsterven door degeneratie.

Gezondheid,

 
][/url]

][/url]

][/url]

][/url]

][/url]

][/url]

][/url]

][/url]

Mike,, wat vind je hier van ?

 
Dat we aan het uitsterven zijn is niet af te leiden uit de geboortecijfers in de VS. Laat je niet misleiden door deze grafiek (die niet eens aangeeft waar de verschillende assen voor staan). Even zoeken brengt me hier: http://www.infoplease.com/ipa/A0005067.html

Daar staat dat het aantal geboortes per 1000 inwoners is gedaald van ruim 30 in 1910 tot krap 14 in 2009. Dat geeft al een compleet ander beeld dan de grafiek.

Ook in de database van de wereldbank is te zien dat de populatie in de VS nog altijd groeit, maar ik kan niet direct linken naar de cijfers. http://databank.worldbank.org/

Wanneer je bovenstaande filmpjes bekijkt snap je dat het geen kwaad kan dat de groeipercentages wat dalen, we zijn immers al met zeven miljard.

 
Hamster,

Je baseert je op disinformatie. het idee dat we 'al met 7 miljard' zijn, gaat uit van overbevolking. Er is geen overbevolking, dat is een mythe. Zie:

https://www.fatsforum.nl/topic/kijk-uit-voor-ecofascisme

De geboortecijfers uit de VS kloppen en we zijn wel degelijk aan het uitsterven. We krijgen alsmaar meer keizersnedegeboortes en miskramen en te vroeg geboren kinderen. Veel plezier om dit nog uit te leggen als zijnde iets anders dan degeneratie en uitsterven, ben benieuwd naar hoe je dit recht denkt te brijen.

Mike

 
Ik probeer me juist op waarheid te baseren door op te zoeken wat de grafiek, die onduidelijk is, probeert te vertellen. Vervolgens constateer ik dat de groei weliswaar afneemt, maar dat er nog steeds sprake is van groei.

Daarnaast geef ik geen oordeel over dat we nu met zeven miljard zijn. Zoals je in de filmpjes gepost door JVG is er bij een groeipercentage dat constant blijft sprake van een exponentiele groei. Dat betekent dat het niet erg is als het groeipercentage daalt.

Het punt van mijn voorgaande post staat eigenlijk al in de eerste zin: "Dat we aan het uitsterven zijn is niet af te leiden uit de geboortecijfers in de VS.".

Quote:
We krijgen alsmaar meer keizersnedegeboortes en miskramen en te vroeg geboren kinderen. Veel plezier om dit nog uit te leggen als zijnde iets anders dan degeneratie en uitsterven.


Mij zal je niet horen ontkennen dat dit gaande is. In mijn directe omgeving is het te merken dat er vaak complicaties optreden bij zwangerschappen. Wanneer ik er dan over begin dat het niet altijd zo geweest is krijg ik steevast te horen dat het juist 'van alle tijden' is dat zwangerschappen en bevallingen een moeilijk verhaal zijn.

Hier wat statistieken die je punt over degeneratie wellicht beter ondersteunen:

http://www.cdc.gov/nchs/data/databriefs/db35.htm

En dan dit:

http://www.minnpost.com/second-opin...c-section-rate-stabilizes-first-time-12-years

Quote:
To explain the United States’ overall high Caesarean-delivery rate, the medical community often points to the fact that more expectant women have conditions such as high blood pressure, diabetes or obesity that put their pregnancies in the high-risk category and thus more likely to end in a C-section. Physicians also cite concerns about liability and malpractice.


Ik val vooral over het feit dat de groep 'hoge bloeddruk, diabetes en obesitas' dat geen reden vindt om zwangerschap uit te stellen. Mij lijkt dat je eerst zorgt dat je zelf in goede gezondheid verkeerd voordat je zwanger wordt. Helaas denken veel mensen daar blijkbaar anders over...

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.469
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan