5G

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
1G, 2G, 3G, 4G, 5G, 6G....... POEF! en toen viel de stroom uit. Klaar, terug naar kleinschaligheid en een fijn leven: je eigen voedsel verbouwen, beetje ruilhandel, fijn mooie kinderen krijgen, de ware, natuurlijke mens komt zomaar tevoorschijn uit de puinhopen van kunstmatigheid en slavernij.

Jaren later dan gepland begint dinsdag de veiling van nieuwe 5G-frequenties. Telecomproviders als KPN, Vodafone en Odido hebben die radiofrequenties hard nodig om de groei van het mobiele internetverkeer te kunnen bijbenen

Niks aan de hand zo te zien?

Of mis ik het punt?

Besluit
Ik kan uw verzoek niet inwilligen. Er zijn namelijk geen door u gevraagde documenten aangetroffen. Er is bij de directie Digitale Economie en het Antennebureau ( onderdeel van RDI, Rijksinspectie Digitale Infrastructuur) nagevraagd of ze stukken over dit onderwerp hebben. Bij geen van deze afdelingen zijn stukken aanwezig of is dergelijke informatie bekend.

5G en zelfs 6G zit tegenwoordig vaak ingebouwd in de standaard modems die providers bij mensen in huis plaatsen.
Daar helemaal niet geheimzinnig over gedaan.
Log bijvoorbeeld gewoon eens in op je thuismodem om te zien wat daar allemaal ingebouwd en geactiveerd is.

Die modems van providers zijn overigens niet verplicht.
Met een glasvezelverbinding en een stralingssvrij modem kun je nog steeds 'ongestoord' in je eigen huis vertoeven - als je tenminste niet te dicht in de buurt van andere 'stralende' huishoudens woont - maar dat moet financieel gezien voor kamerleden dan weer niet al te moelijk zijn.

Er waren destijds geruchten dat kamerleden dit hadden aangevraagd maar ik had het nooit echt zwart op wit gezien. Nu wel. Dat was eigenlijk mijn punt. ;)
Ah...

Als ik het lees, dan zie ik alleen dat er een WOB-verzoek is ingediend waarin iemand de vraag stelt of dit het geval is. De geadresseerde krijgt een ontkennend antwoord

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan