Mijn voedingspatroon is nog verre van goed.
Maar probeer steeds iets te veranderen of iets in te brengen.
Zo ben ik gestart met te bakken en braden in kokosolie, roomboter of ghee.
Haal nu rauw melkse kaas en rauwe melk, niet wekelijks maar alle beetjes helpen.
Als ik vlees koop is het nu biologisch of van greenfield.
Griekse yoghurt nu met 10% vet in plaats van 0%
Heb erg veel moeite om het brood (glute) te laten, vind het lastig om mijn brood te vervangen.
Dat gebakken eitje of een salade komt wel een beetje mijn neus uit haha hou ook niet van ei. Heb vaker een koolhydraat arm dieet proberen te volgen maar hou het nooit lang vol, hou echt niet van vet eten. Ben helaas niet opgegroeid met vet vlees en veel vetten.
Suiker innamen is met pieken en dalen, weet dat het terug moet brengen naar het minimale in verband mijn hormonen, maar ben een echte zoete snoeper.
Merk ook als ik veel koolhydraten en suikers uit dat het gelijk aanzet op mijn buik en de streek eromheen. Echt het appel figuurte helaas.
Voor mijn is dit voedingspatroon erg moeilijk omdat ik niet van ei, melk en vet hou. Maar ik doe mijn best om het toch binnen te krijgen maar het plezier van eten gaat er dan toch wel af.
Overigens heb ik al vanaf begin 20 last van acne, ben nu 35 en het is met vlagen erger of rustiger.
Maar zo erg als het nu is nog niet mee gemaakt.