aderen

Even uitgerekend wat mijn BMI toen was en nu.

Toen was het 18.72
Nu 25.5.

Volgens die rekentabel heb ik nu overgewicht. Die reken tabel schiet naar oranje. Bij de 18 is het balkje groen.

 
Waarom zou je yoghurt willen vervangen?
Eet je wel totdat je echt genoeg hebt?
 
In een zakje kan ik het versturen, geen probleem, mail je gegevens maar naar e(punt)semmekrot(at)gmail.com
Ik dacht in een glas rauwe melk zit volgens mij meer energie, vandaar.

Zoals ik het lees neem je ook niet echt koolhydraten in de vorm van rijst of brood?

Ik neem ook altijd wel flink wat mee naar het werk ook pompoensoep met bouillon, maar misschien nog wel iets meer meenemen.
 
Dankjewel tandenenkiezen! Wil je mij dan ook het recht geven hoe jij dat maakt? Ik doe zelf niet zoveel met fermenteren eigenlijk.

Ik nam en neem wel koolhydraten hoor. Ik nam zeker ook een klein beetje rijst mee naar mijn werk. Brood niet nee. Maar wel boekweitcrackers en rijst en gierst. Niet altijd, nam ik rijst mee. Maar elke dag at ik wel koolhydraten. Ik heb van Pike geleerd niet te bang te zijn voor koolhydraten. Bovendien kan je ze ook niet van de 1 op andere dag helemaal weg laten. Dan krijg je koolhydraten crash!

Pompoensoep nam ik ook. Als basis gebruikte ik daarvoor bottenbouillon. Maar dat alleen was toch echt te weinig en daar kreeg ik toch wel last van.

Maar heb je geen energie dan dat je de yoghurt wil vervangen voor melk? Je kan als je niet genoeg hebt ook erna nog melk drinken?
 
Ja, dat is prima, bereidingswijze zit erbij. Ik heb genoeg energie. Er zitten volgens mij meer koolhydraten in melk dan yoghurt, vandaar. Al met al misschien meer eten.
 
Wat is weinig? Heb je behakve dat je aderen zichtbaar zijn, en die rode strepen dan nog andere klachten?
 
beetje kringen onder de ogen en meer moedervlekjes sinds melkproducten gebruik, verder niet.
Ik neem sinds 2 weken een halve roggedesembrood (ahaus bakker) en 's avonds beetje rijst (4 eetlepels) of 2 aardappels aan droge koolhydraten.
 
Je zei als je jezelf krast een rode streep zichtbaar blijft? Bedoel je niet wit?

Je eet sinds 2 weken die koolhydraten zeg je. Maar daarvoor dan? Heb je wel eens iets gedaan voor je bijnieren en/of lever?

Misschien kom je een beetje verder met deze test?

http://www.gezondenwelacademie.nl

Die rode puntjes, ik zou het niet weten wat de oorzaak daarvan is. Moedervlekken door hogere melk consumptie is wel gek denk ik? Slik je medicatie? En heb je ook wel eens bloed laten prikken?
 
Ik zou in elk geval de vitamine C behoorlijk op gaan hogen als ik jou was. En bloed onderzoeken evt. Oa op bloedarmoede. Dus ook b12 laten mee testen n incl MMA.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.160
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan