G
Guest
Guest
Bijnieruitputting veroorzaakt als het maar lang genoeg duurt uiteindelijk ook schildklieruitputting. Ik had cvs dus bij mij was dat zo, ook gezien de verschijnselen. Als je bijnieren helen zullen die interactie gaan verwachten met de schildklier, zoals het hoort. Als de schildklier nog niet voldoende is geheeld en te sloom is voor de sterker wordende bijnieren dan gaat die protesteren. In verhouding tot mijn bijnieren is mijn schildklier dus te traag en daar deed de adrenal van nutricology bij mij nog een schepje bovenop. Ik voelde dat aan een dikke prop in mijn keel. Toen ik stopte met nutricology verdween de prop binnen een week.
Andersom kan ook: als je je schildklier gaat ondersteunen met schildklierextract wanneer je vermoeide bijnieren hebt, zullen je bijnieren verder uitputten. Het is altijd verstandiger éérst je bijnieren te helen en dan je schildklier (behalve wanneer je schildklierproblemen primair zijn). Voor mij is dit dus het perfecte moment om naast adrenal ook schildklierextract te gaan gebruiken.
Hilda
Andersom kan ook: als je je schildklier gaat ondersteunen met schildklierextract wanneer je vermoeide bijnieren hebt, zullen je bijnieren verder uitputten. Het is altijd verstandiger éérst je bijnieren te helen en dan je schildklier (behalve wanneer je schildklierproblemen primair zijn). Voor mij is dit dus het perfecte moment om naast adrenal ook schildklierextract te gaan gebruiken.
Hilda