Advies gevraagd hoog risico HPV, voorstellen Btje

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Btje
  • Startdatum Startdatum
Zoals met alle dingen is daar geen vaste maat voor. Laag beginnen, kijken wat het doet en langzaam opvoeren. De één kan veel meer hebben dan de ander.

Misschien is hoge doses (3 gram)vitamine C (ascorbinezuur) een goed alternatief of aanvulling? Het gebruik van supplementen af en toe een paar dagen onderbreken en uiteindelijk ook weer afbouwen, het moet uit het voedsel komen.

 
Ok, dankjewel. Tot nu toe merk ik er nog niet veel van.

Ascorbinezuur doe ik al zo'n 3 à 4 gram door mn smoothie en af en toe onderbreek ik ook inderdaad een paar dagen.

 
Bjte,

welkom, heftig hoor voor je. Ik hoop dat de adviezen veel voor je gaan betekenen.

Welke smoothie gebruik je, er circuleren er twee op het forum: de yoghurtsmoothie en de fruitsmoothie.

Het gaat om de yoghurtsmoothie vanwege de goede vetten, die moet je hebben.

Lia

 
Dankjewel Lia. Ik wissel het een beetje af. Als ik ontbijt met het budwig papje, dan neem ik later op de dag de fruitsmoothie (met olijfolie en kokosolie). En soms ontbijt ik met de yoghurtsmoothie. Variëren lijkt me wel goed.

 
Door te varieren blijf je je schimmels voeden. Fruit geeft voeding aan je schimmmels en volgens mij zitten er ook aardig wat kh in budwig of heb ik de verkeerde opgezocht? Waarom niet compleet overstappen? Een beetje van dit en een beetje van dat heeft weinig mensen goeds gebracht.

 
Zuur fruit ook? Ik gebruik namelijk granny smith en/of braeburn appels, citroen en sinaasappel in mn fruitsmoothie. Ik dacht dat dat juist gezond was? Dus daarom varieer ik tussen de fruit- en de yoghurtsmoothie. Maar wil best overstappen als dit niet goed is.

Mijn budwigpapje bestaat trouwens uit rechtsdraaiende kwark gemengd met 2 el lijnzaadolie, sap van halve citroen en 2 el lynolax ontbijtmix en wat kruiden (kurkuma, kaneel)

 
Als je een vorm van huidkanker hebt, is het zeer verstandig om vruchtensuikers en oestrogenen te mijden. De vruchtensuikers zitten in fruit, ook zuur fruit, en de oestrogenen in o.a. lijnzaad.

Mike

 
Heb je al eens ozontherapie overwogen, dan wordt er direct zuurstof in afgenomen bloed aangebracht, en het bloed krijg je dan weer terug, dus extra zuurstof in je lijf.

En kanker kan nu eenmaal niet tegen zuurstof, het gedijt nl. in een zuurstofarme omgeving.

Lia

 
Nee, daar ben ik niet bekend mee. Waar kun je dat veilig laten doen? Hoeveel behandelingen heb je gemiddeld nodig? En wat zijn de kosten?

En zijn er goede resultaten bekend hiermee in geval van hpv hoog risico?

 
Btje,

ik zou eerst aan de gang gaan met Graviola, je weet binnen een paar dagen of 't aanslaat en daarna kan je dan bepalen hoe nog meer te handelen.

dick

 
Dick,

Daar ben ik al mee begonnen 2 dagen geleden. :-) Ik doe het nu door m'n yoghurtsmoothie, is dat ok?

Verder ben ik alleen allerlei info aan het inwinnen. Wil inderdaad eerst even kijken hoe m'n lichaam op het een reageert voordat ik met iets anders ga beginnen.

Btje

 
Met het wegkrijgen van de Graviola heb ik geen enkele moeite, zit nu ook wel aan de 5 gram per dag.

Verder merk ik er echter nog niet echt veel van. Behalve opeens gisteren weer jeuk en het leek wel of de plekjes erger waren.

 
Quote:
Verder merk ik er echter nog niet echt veel van. Behalve opeens gisteren weer jeuk en het leek wel of de plekjes erger waren.


't lijkt me te gaan zoals verwacht dus ff afwachten nog.

dick

 
Wilde eerst het onderzoek in het ziekenhuis afwachten.

Maar het lijkt te werken, jeuk wordt minder en huid ziet er rustiger uit. :-)

Hopelijk is de uitslag van het uitstrijkje nu ook goed/beter! Dit krijg ik nog te horen.

Ben de laatste dagen wel erg moe, slaap veel, beetje weeig gevoel in (beetje opgezette) onderbuik, heb het heel warm, dus hoop dat dat van de stress/warmte is en niet een slecht voorteken is.

 
Geef aan die moeheid toe, het is simpel een signaal van het lichaam dat je rust nodig hebt, hoe meer, hoe beter! Het mooiste is als je veel slaapt, dan is er ook geen stress door angstige gedachten.

De uitslag van 1 uitstrijkje zegt nog niet zo veel. Probeer elke 2 weken een uitstrijkje te krijgen, dan kan je er wat meer mee.

 
Btje,

bedankt voor de feedback.

't lijkt idd de goede kant op te gaan, je lichaam is - in samenwerking met graviola - blijkbaar goed aan 't werk om de zieke cellen te genezen.

sterkte...

dick

 
Quote:
Het mooiste is als je veel slaapt, dan is er ook geen stress door angstige gedachten


Dat klopt helemaal! :-) En ik slaap gelukkig heel goed en heel veel.

En Dick, dankjewel!! :-)

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.517
Berichten
528.470
Leden
8.652
Nieuwste lid
duncan
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan