Het wordt steeds gekker. Op de radio hoorde ik zo'n muts (uiteraard een VROUW) zeggen dat 'non-binaire' mensen ook zwanger kunnen worden. Zucht.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zover ben ik nog niet, maar ik heb hier geen woorden voor.
Angelface, weet je ook uit welke krant dit komt?
Degene waar ik het krantenartikel van heb zegt zelf uit het Brabants Dagblad, maar ik weet het zelf niet zekerAngelface, weet je ook uit welke krant dit komt?
Dat stuk waar dpg naar verwijst, is pure propaganda en het down playen van BBB maar dat is niet nieuw, over een jaar is BBB pas echt nieuws en dan moet het zoDegene waar ik het krantenartikel van heb zegt zelf uit het Brabants Dagblad, maar ik weet het zelf niet zeker
Ben even gaan googlen en kwam wel dit bericht tegen :
Complotdenkers zien opgezet plan van wereldleiders in Build Back Better, maar de term stamt al uit 2004
In de Tweede Kamer wijst Thierry Baudet geregeld op door hem gehate term ‘Build Back Better’. Hij ziet daarin een plan van wereldleiders om heimelijk hun macht te vergroten. Anderen, zoals het kabinet, spreken van een onschuldiger streven naar wederopbouw na een crisis.www.bd.nl
/in welk boek? Niet in Covid-19: The Great Reset.