Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb 2 schoolgaande kids maar de gelatenheid onder de ouders is echt om te janken.Hebben jullie dit al gelezen? Te ziek voor woorden, dit staat onze kids binnenkort te wachten beste ouders!
.
Site is undergoing maintenance
Site will be available soon. Thank you for your patience!www.lnnmedia.nl
Dat was ik niet hoorIk deelde gewoon het artikel van deze zeer moedige en sterke vrouw
Wat een weergave van kracht, doorzettingsvermogen, zelfreflectie, moed, inzicht en positiviteit. Dank je @Warrior of light !
Nee dat begreep ik gelukkig nog welDat was ik niet hoorIk deelde gewoon het artikel van deze zeer moedige en sterke vrouw
Haha ja ik dacht loop ik straks met andermans eer te strijken, is niks voor mij, ff rechtzetten dusNee dat begreep ik gelukkig nog wel
Maar wel bedankt voor het delen, want dat was jij wel.
Kunnen onderwijzeressen nog foutloos schrijven en rekenen?Brief aan scholen.
Klokkenluiders 🕊🕊 voor vrijheid 🤜🤛 Nieuws
Ook in pdf versie ( https://t.me/klokkenluiders/30734?single )t.me
Helaas staan hierin enkele taalkundige fouten. Ik weet dat er een trend is om elkaar taalnazi te noemen, maar een brief aan scholen waarin taalfouten staan terwijl je thuisonderwijs promoot komt niet sterk over [zachtjes uitgedrukt].
Helaas is dat ook mijn vermoeden Sailor.Kunnen onderwijzeressen nog foutloos schrijven en rekenen?
Volgens mij is het antwoord nee
De, gepensioneerden misgienHelaas is dat ook mijn vermoeden Sailor.
De spellingcheck op de computer regeert.
Net zo suf als blind het navigatieapparaat in je auto blind volgen.
Onderwijzers kunnen het uiteraard wel, dat foutloze schrijven en rekenen.