Amerikaanse politiestaat

Ja ik luister al een jaar of 7 naar deze complot miljonair en in het begin moest ik wel een beetje lachen om zijn NWO complotten en hoe de centrale bankiers de hele wereld economie doelbewust aan het opblazen waren met hun derivaten e.d. Waarna de honderden miljarden op de regeringen dus de burger zouden worden afgewenteld en daarna zou dan de total collapse komen. Ongeveer nu dus. Kan nog een jaartje of twee duren eventueel maar het is onafwendbaar.
Ik lach er inmiddels niet meer om omdat dat allemaal precies zo is gegaan.

En het stukje over Middelkoop is ook bs. Had naar hem geluisterd in het begin van de goud run en je had je investering zien vertienvoudigen.

 
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=251534
http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=188871
http://henrymakow.com/alex-jones-on-piers-morgan.html (het comment onder het artikel vind ik ook de moeite)
Er zijn wel meer mensen die denken dat Alex Jones niet zuiver is.

Naar het schijnt had AJ een uitnodiging gekregen om naar Bohemian Grove te komen maar hij koos om met verborgen camera te filmen. Die geweldige voorspelling die hij heeft gedaan over 9-11 dat lijkt mij toch echt meer geluk als wijsheid.
Dat hij met een joodse getrouwd is of jodium verkoopt vind ik echt geen argument. Als je weet dat iets werkt waarom zou je het dan niet mogen aanbieden? Het zou eerder slecht zijn om het niet te doen. Over Ron Paul wordt ook van alles gezegd, hij zou een knight of malta zijn? Henry Makow heeft er ook geen goed woord voor over, maar ja, voor wie wel ;-) http://www.henrymakow.com/ron_paul.html

 
Ik heb Alex Jones, Mike Adams, David Icke en Ron Paul nog nooit kunnen betrappen op poortwachtersgedrag. Het is al eerder geschreven: de joodse vrouw van Alex en het feit dat hij jodium verkoopt (geen overbodige luxe aan de westkust van Amerika, waar de stralingsniveaus door Fukushima nu door het dak gaan) zijn geen 'bewijs'.

Het is onmogelijk dat Alex Jones een uitnodiging zou hebben gekregen voor Bohemian Grove, de security voor dit bizarre jaarlijkse ritueel is niet voor niets zo gigantisch. Waarom zouden ze iemand als hij, die destijds werkte voor de lokale media in Austin, Texas, een blik gunnen in hun zieke wereld?

9/11 voorspellen was niet zo moeilijk als het leek en had weinig met geluk te maken en alles met gezond verstand. Alex zag de opbouw in de pers, waarbij Bin Laden alsmaar meer werd gedemoniseerd. Bovendien was Alex op de hoogte van een document van PNAC (Project for a New American Century), waarin belangrijke politieke spelers die vertegenwoordigd waren in het kabinet van Bush Jr. (illegaal aan de macht gekomen in 2000 middels stemfraude), opriepen tot een 'nieuwe Pearl Harbor'. Het was gewoon een kwestie van een en ander bij elkaar optellen.

Dankzij de sites van Alex Jones, die ik dagelijks raadpleeg, kunnen we nu ook op basis van gezond verstand en analyses van de patronen die de reguliere media volgen voorspellingen doen over zaken die nu te gebeuren staan, zoals bijv. wat er gaande is in Oekraine en wat voor gevolgen dit heeft. Ik kan 1 persoonlijk voorbeeld noemen. Ik voorspelde de financiele crisis, veroorzaakt door het instorten van de huizenmarkt in Amerika, al vanaf 2006. Het jaar dat ik voorspelde dat het zou gebeuren was 2007. Ik zat er een jaar naast, het gebeurde in 2008. Ik gaf in die tijd iemand in het bankwezen les. Die dacht dat ik spoken zag, maar toen Lehman Bros en daarna Fannie Mae en Freddie Mac omvielen, zei hij: nou Mike, je had toch gelijk. Kennis is macht, nietwaar? Drie keer raden hoe ik aan die kennis kwam als financiele 'leek'?

Hoge bomen vangen veel wind. Nog een voorspelling: ook ik zal uiteindelijk onderwerp worden van karaktermoord. Ga je je dan ook aansluiten bij de azijnpissers die mij zo nodig onderuit moeten halen?

Mike

 
Doe mij dan maar gewoon Mike C Ruppert, die ik sinds 2000 volg. Een ex-politie agent die helaas zelfmoord heeft gepleegd enkele weken geleden omdat het hem allemaal teveel werd. Dankzij een geweldig boek en documentaire velen de ogen heeft geopend.

boek: www.scribd.com/doc/8032220/Crossing-the-Rubicon-by-Michael-Ruppert

documentaire:

Doet David Icke nog in reptilians? De mafkees.

 
Ruppert was volgens mij ook vaak te horen bij Alex Jones. Zijn informatie in ieder geval wel.

Dankzij een geweldig boek en documentaire velen de ogen heeft geopend.
Zo ook door Jones.
Maar ja je mag blijkbaar niet zo hard schreeuwen en moet het nieuws op een soort Harmen Siezen manier brengen en je moet natuurlijk straatarm zijn anders ben je ook verdacht.

 
Tuna,

Jij bent voorgoed gediskwalificeerd om hier uitspraken over te doen. Jij ziet niet eens de gevaren van moderne popartiesten voor de geest van de moderne jeugd, dus jij hebt jezelf onsterfelijk belachelijk gemaakt op dit vlak. Ik kan jou in ieder geval hierin absoluut niet meer serieus nemen.

Mike

 
Ruppert heeft zich later ook gedistantieerd van Alex Jones, en terecht ook. Met name het feit dat hij (alex jones) veel kapot heeft gemaakt voor de 9/11 truth movement, door oa zijn schreeuwerige manier van werken.

 
Tuna, Michael C Ruppert geloofde heilig in global warming. Dat begrijp ik niet goed.

Mike, ik zeg alleen maar wat ik gelezen heb, wat er van waar is weet ik ook niet.

 
gevaren van moderne popartiesten voor de geest van de moderne jeugd

Gelukkig heeft de moderne jeugd ook heel veel steun aan muziek en artiesten. Helpt hen door moeilijke periodes en geeft ze ook zelfvertrouwen. Niet alleen jeugd, maar ook volwassenen.

 
Tuna, Michael C Ruppert geloofde heilig in global warming. Dat begrijp ik niet goed.

Wat valt er niet aan te begrijpen aan global warming?

 
Die schreeuwerige manier van praten begrijp ik op zulke momenten ook niet goed. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat optreden bij Piers Morgan niet goed vonden. Aan de andere kant praat ik zelf ook niet altijd even rustig als het me aan het hart gaat dus tja.

 
Wat valt er niet aan te begrijpen aan global warming?
Dat het niet wordt veroorzaakt door CO2, dat moet een aantal mensen nog begrijpen voordat wij ook nog belasting moeten gaan betalen op uitademen. (inademen mag dan nog wel gratis waarschijnlijk)

 
Gelukkig heeft de moderne jeugd ook heel veel steun aan muziek en artiesten. Helpt hen door moeilijke periodes en geeft ze ook zelfvertrouwen. Niet alleen jeugd, maar ook volwassenen.

Ja, godzijdank waren er Johnny Cash, Will Oldham, Songs Ohia, Tom Waits en zo kan ik nog wel even doorgaan, maar als je steun zoekt bij Beyonce krijg je hoogstens een mes in de rug.

 
Ik heb dit filmpje al eens eerder gepost, maar het wordt nu ineens heel actueel. Mark Dice, een vriend van Alex Jones (en dus per definitie 'verdacht'), zet haarfijn uiteen wat de verschillen zijn in de teksten tussen songs toen en nu:

#t=11

Gisteren liep ik een winkel binnen en hoorde Blurred Lines van Robin Thicke, DE zomerhit van 2013. Ongelooflijk catchy melodie en beat, die doet denken aan disco uit de jaren '70 (en waarschijnlijk gejat is uit die tijd). 'Blurred lines', vervaagde grenzen, hmmm. Ik ben de tekst eens gaan opzoeken en stuitte op dit fraaie couplet:

One thing I ask of you
Let me be the one you back that ass to
Go, from Malibu, to Paris, boo
Yeah, I had a bitch, but she ain't bad as you
So hit me up when you pass through
I'll give you something big enough to tear your ass in two
Swag on, even when you dress casual
I mean it's almost unbearable
In a hundred years not dare, would I
Pull a Pharside let you pass me by
Nothing like your last guy, he too square for you
He don't smack that ass and pull your hair like that
So I just watch and wait for you to salute
But you didn't pick
Not many women can refuse this pimpin'
I'm a nice guy, but don't get it if you get with me

http://www.azlyrics.com/lyrics/robinthicke/blurredlines.html

Dit is waar onze jeugd op staat te swingen! Om over de video met halfnaakte vrouwen en Illuminati-symboliek maar te zwijgen:

http://illuminatiwatcher.com/illuminati-symbolism-in-robin-thicke-blurred-lines-music-video/

Maar volgens Tuna valt dat allemaal wel mee. Get up and dance, you bitch! En iklustvet wordt vermaand, omdat ze Beyonce een hoer noemt? En Vigilant Citizen is een kneus, want Tuna is alwetend op dit gebied. Kijk eens wat hij schrijft over Robin Thicke:

Things got even stranger when Robin Thicke came out to perform Blurred Lines. As its name somewhat stipulates, that song blurs the line between being a flirty and all-out creepy. Its video has a strange handler-slave vibe, where Robin, Pharell and T.I. are all sharply dressed while the women dancing around them are completely naked … and being sung lines such as “You’re an animal”.

http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/mtv-vmas-2013/

Zomaar 1 voorbeeld van velen. Maar maak je niet druk:

Gelukkig heeft de moderne jeugd ook heel veel steun aan muziek en artiesten. Helpt hen door moeilijke periodes en geeft ze ook zelfvertrouwen. Niet alleen jeugd, maar ook volwassenen.

:roll:

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan