Amerikaanse politiestaat

Feestjes verstoren lijkt wel een favoriete bezigheid van de Amerikaanse politie:

http://xrepublic.tv/node/11177

Deze keer met dodelijke afloop.

Mike

 
Iklustvet, ik bespeur een m.i. verkeerde ontwikkeling bij jou, nl. eurocentrisme. Dat filmpje van die Ier over Alex Jones raakt kant noch wal. Allereerst behandelt Alex Jones niet uitsluitend Amerikaanse onderwerpen, maar ook veel geopolitieke thema's. Ten tweede kun je wat er in Amerika gebeurt of is gebeurd niet los zien van de rest van de wereld, net zo goed als jij zult moeten erkennen dat Afrika niet los te zien is van de rest van de wereld. En wat te denken van Israel? Is dat ook een land ver hier vandaan waar we ons niet zo druk om moeten maken?

9/11 is een exclusief Amerikaanse aangelegenheid en het is alweer zo lang geleden dat we er maar eens over op moeten houden? Helleuh, ooit gehoord van de NAVO en dat Nederlandse soldaten zijn gesneuveld in Afghanistan vanwege de 'war on terror' die door 9/11 is ontketend? En de Amerikaanse petrodollar dan, beheerst deze dan niet de complete financiele markt, incl. die van Europa? Is Rusland, dat een serieuze bedreiging vormt voor de petrodollar en indirect de schuld heeft gekregen voor de dood van bijna 200 Nederlandse vliegtuigpassagiers, ook een land ver weg waar je je niet mee bezig moet houden? Waarom sponsort de EU de werkelijke daders in Kiev, terwijl Europese landen in economisch zwaar weer verkeren?

De kortzichtigheid van deze Ier kent geen grenzen en als jij meegaat met zijn bekrompen gedachtengang en weigert te zien dat alles met alles verbonden is, dan mis je alsmaar meer het grote plaatje.

Mike

 
Ik vind dat je aan het zeuren bent Mike.
Ik weet heel goed dat het grote plaatje in Amerika in elkaar gestoken wordt en jij weet ook heel goed dat ik dat weet.

Ik bedoel ook niet dat Alex Jones bewust meewerkt aan globalisatie, maar de gedachte dat hij er ongewild aan meewerkt vind ik helemaal niet zo raar. (Tenslotte worden al die truthmovements gebruikt of gekaapt, en nu loopt Russel Brand (nota bene met een rattenvanger van Hamelen boek en tattoo er mee weg!) Alex Jones wordt met rust gelaten, ook hij zal wel een doel dienen, ik vind zijn verslaggeving over Gaza ondermaats en daarop ben ik echt afgehaakt.

Wat heeft er echt waarde? en wat wordt echt aangevallen? Mensen die binnen hun community goed doen, zwervers eten geven, cowboys die elkaar steunen tegen de overheid, mensen die "off the grid"- gaan leven. Mensen die geen waterleiding hebben, of antibioticavrij boeren, Sudbury scholen, thuisonderwijs. Pas als de regels geen vat meer op je hebben wordt het gevaarlijk. Dat is strafbaar en wordt met de grond gelijk gemaakt, geen uitzonderingen. Omdat dat is wat belangrijk is, mensen die een alternatief vinden voor het systeem, als we niet meer mee doen houdt het op! En dat is wat Thomas Sheridan bedoelt. Ik heb me al uren achter mijn pc druk zitten maken om de petrodollar, wie of wat is daar precies beter van geworden? Ik had beter compost door mijne moestuin gewerkt in die tijd! (en ja, die tuin ligt in europa, hoe eurocentrisch van mij!)
Natuurlijk moet je op de hoogte zijn wat er speelt zodat je op basis van kennis de juiste keuzes kunt maken. Maar ik heb niet de illusie dat de wereld een betere plek wordt omdat er miljoenen "truthers" zich op allerhande fora al 13 jaar naar het leven staan om de echte toedracht van 9/11 te vinden. Ik vind veel waarheid in dit stukje: (eveneens van die kortzichtige ier) http://thomassheridanofficialblog.blogspot.be/2014/11/save-your-own-ass-and-ones-you-love.html?spref=fb

 
Dat artikel kom op zeg, anonieme forumposts uit 2001, niet te controleren van wie ze zijn en waar het over gaat. En een recensie van een boek dat dat forum eerst zegt heel goed te vinden maar later in het stuk toch niet meer zo heel goed.
Trouwens mooie manier van werken iemand met naam en achternaam koppelen aan anonieme forumnamen.

Ik vertrouw op mijn eigen intuitie, dat die van u er net zo hard naast kan zitten als die van de "gewone" mensen weten we intussen, ik zal geen namen noemen, dank je!

 
Sheridan heeft een reputatie in het verleden opgebouwd als internet-troll. Er is nog meer te vinden over hem, maar ik laat het hierbij. Ik kan jou momenteel niet volgen. Eerst kom je met een supervondst in de vorm van Ken O'Keefe, die helder, duidelijk en to-the-point is en daadwerkelijk bijdraagt aan een betere wereld. En nu ineens een ubercynische negatieveling, die stelt dat de globalisten hebben gewonnen en dat de wereld een tranendal is. Wat een enorme flapdrol, zeg!

Mike

 
Ken o Keefe is een soldaat, een held. Ik bewonder en respecteer hem maar er is niks dat hij doet dat ik kan doen. Wat ik kan doen, of probeer te doen is wat ik een paar posts hierboven uitleg, en ik probeer mijn kinderen goed en gezond te laten worden, in Europa. Jij noemt Sheridan cynisch en negatief, ik vind Alex Jones cynisch en negatief.

 
Alex Jones heeft oneindig meer bereikt dan deze azijnpisser ooit zal bereiken. De berichtgeving van Jones over Gaza was karig, dat klopt. Al bijna 10 jaar is whatreallyhappened.com de site die ik raadpleeg over Israel en Palestina, ik ken geen betere kritische site. Maar Mike Rivero, de eigenaar, heeft ook weer zijn eigenaardigheden: hij is een atheist en darwinist en hij neigt naar rechts-extremisme door de holocaust en het bestaan van gaskamers te ontkennen. Jones en Rivero waren eerst vrienden, maar sinds 2010 niet meer. Het zijn net mensen, zullen we maar zeggen. Maar ze informeren mensen en doen goed werk, terwijl Sheridan aan de zijlijn iedereen afbrandt, een groot verschil.

Mike

 
Ik vertrouw op mijn eigen intuitie, dat die van u er net zo hard naast kan zitten als die van de "gewone" mensen weten we intussen, ik zal geen namen noemen, dank je!

Ben eigenlijk heel benieuwd naar die namen. Phil Valentine wellicht? Sta ik nog steeds achter, ondanks dat hij veganist is. David Wolfe dan? Sta ik ook nog steeds grotendeels achter.

Mike

 
Een 80-jarige man in elkaar geslagen door Amerikaanse politie-agenten:

http://filmingcops.com/80-yr-old-army-veteran-who-survived-cancer-now-beaten-to-a-pulp-by-cops-ribs-broken/

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.048
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan