Amerikaanse politiestaat

Een man in Den Haag is overleden na het optreden van politie. In de filmpjes is te zien hoe ze hem hardhandig tegen de grond werken en daar houden. Als ze hem willen inladen reageert hij niet meer. Volgens het bericht is hij kort daarna overleden.

Als ik zo dat filmpje zie, dan lijkt het eerder of deze man gestikt is doordat er zoveel agenten op zijn rug zitten. Als ze hem optillen, ziet hij al vrij dood uit.

Hier de filmpjes: http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/06/man_dood_na_arrestatie_den_haa.html

 
Nederland heeft nu dus ook zijn eigen Freddy Gray. Ik had toch al voorspeld dat we dit soort taferelen alsmaar meer ook hier zouden gaan zien? Denk nooit dat dit alleen in Amerika kan en dus (te) ver van je bed is!

Mike
 
Een Amerikaanse politieman bindt een verdachte vast aan een stoel en martelt hem:

http://patriotrising.com/2015/06/30/video-maniac-cop-straps-handcuffed-man-to-chair-and-tortures-him-for-resisting/

Mike
 
De FBI telt niet meer dan 460 dodelijke schietincidenten door de politie sinds 1979. Hoe verklaar je dan dat er dit jaar alleen al 462 doden zijn gevallen door politiekogels?

http://refreshingnews99.blogspot.in/2015/07/since-1976-fbi-hasnt-counted-more-than.html

Mike
 
Selectief tellen. De boodschap die naar buiten gebracht wordt is de boodschap die wij mogen weten. De rest moeten we snel vergeten. (rijmt)
 
In Engeland wordt het ook steeds gekker. Docenten mogen daar nu de naar school meegebrachte lunch van leerlingen in beslag nemen en weggooien als ze 'ongezond' vinden:

http://patriotrising.com/2015/07/02/teachers-granted-power-to-confiscate-and-destroy-unhealthy-school-lunches/

Daar ga je dan met je WAPF-lunch, boordevol verzadigd vet!

Mike
 
OK, nu word ik echt boos. Zijn ze helemaal van de pot gerukt! Ze willen dus gewoon de kinderen -nog meer- in de tang hebben. Onschuldige wezens die nietsvermoedend de wereld in gezet worden en die nu dus al van jongs af aan mishandeld worden. Want dit is in mijn ogen mishandeling, zowel lichamelijk met vaccinaties en onthouding van goede voeding, als geestelijk met hun scholen, indoctrinaties, mind control, etc.

Je had een filmpje in mijn voorsteltopic van de comediant Bill Hicks gezet die duidelijk taal sprak over marketing mensen. Nou ik weet zulke duidelijk taal ook over andere beroepsgroepen te uiten.

Geen idee wat de emoticon is voor boos, maar ik ben BOOS!
 
Dank je Mike, maar dat brave poppetje is geen goede representatie van de emoties bij zulke berichten losbarsten.

Grappig trouwens dat je deze emoticon met het woord "twisted" krijgt, want twisted is dit alles wel!
 
Belastingdienst houdt badgasten aan

Badgasten die gisteren naar het strand in Zandvoort en Bloemendaal wilden, werden gedurende een deel van de dag gecontroleerd door onder meer de Belastingdienst en de politie. Een strandganger die een boete van 25.000 euro had openstaan, is opgepakt omdat hij niet direct kon betalen.

Ook trof de politie iemand aan die werd gezocht in verband met een strafzaak. Daarnaast werden nog twee mensen aangehouden die drugs bij zich hadden.

De Belastingdienst nam 2 auto's in beslag. De passagiers moesten voor hun terugreis naar huis ander vervoer zoeken, omdat zij nog openstaande belastingschulden hadden. http://nos.nl/artikel/2045260-belastingdienst-houdt-badgasten-aan.html

 
Dit is wat mij betreft de limiet zeg Mike van die badgasten die opgepakt werden door de politie, hebben ze niets beters te doen dan die politie dan mensen in hun zwemkleding tijdens het zonnen op te pakken?
 
Het blijft maar gaan: hoever is Nederland nog verwijderd van de politiestaat? &feature=youtu.be&a
Demonstrator claims police assualt at Justice for
Kevin P. Roberson

Published on Jul 5, 2015

The Roberson Report
Medea Media 2015©
 
ja en nee lievergezond. Soms wordt er uitgelegd waar die boete voor is gegeven en dan denk ik, goed zo, aanhouden die lui.
Roept die 25.000 ook geen vraagtekens bij je op? Oke als het is voor een site runnen waar je kruiden verkoopt en ook uitlegt wat die doen, dan heb je helemaal gelijk.
Maar als het verkeersboetes ed zijn, voor zo'n bedrag, dan lekker van het strand plukken die aso's.
Weet wat ik aso vindt, laatst stond in de krant: een man had van een jongen een fiets gejat, die jongen zou de fiets terugkrijgen als hij de gejatte scooter terug zou geven. Dat is allemaal gebeurd, maar het ettertje doet ook aangifte. Resultaat: man 120 uur werkstraf plus voorwaardelijk
Aso, zo'n rechtspraak
Daarover wil ik nu een spoeddebat zien
 
Roept die 25.000 ook geen vraagtekens bij je op?

hoi Naief, het antwoord in dezen is nee. Niet met het huidige systeem met die flitspalen die overal opgesteld staan, met de huidige snelheidsaanduidingen waarbij het op veel plekken compleet onduidelijk is wat de maximale kilometerstand is, met de afwezigheid van standaard cruisecontrol in autoś en meer van die onzinnige manieren van burgeruitmelken die de overheid verzonnen heeft. En dan vervolgens als je het niet eens bent met een boete, dan laat de overheid die makkelijk helemaal de pan uitrijzen met boetes daarover heen. Een naaste van mij had een auto meegenomen naar het buitenland, nooit afgemeld en heeft nu zo´n schuld, dat die niet meer terug kan komen want de overheid beboet ook de tijd die erover heen gaat dat zo´n auto onbeboet achter is gebleven. Wij hebben geen overheid meer die er grosso modo voor haar burgers is, of die haar burgers tegen zichzelf beschermt.

Voor mij is het verder compleet nieuw, dat een overheid haar burgers op de nek zit tijdens het recreeren voor dingen die op dat moment niets met die recreatieve activiteit te maken heeft. Dit is gewoon crimineel in mijn ogen. Alsof diezelfde overheid die mensen niet al op een andere manier heeft kunnen aanspreken of aanschrijven over wat zij vindt dat het vergrijp behelst en als dat niet volstaat kan de overheid gericht nog meer stappen ondernemen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.906
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan