Amerikaanse politiestaat

Een klein lesje over 'gun control':

http://rense.com/general81/ligun.htm

Zie je het patroon? Despotische regimes nemen de wapens van burgers in, waardoor ze niet meer in staat zijn zich te verdedigen tegen een tyrannieke overheid.

Mike
 
Geweldig, super! De gouverneur van de staat Texas zegt tegen de BLM dat ze uit Texas moetenn vertrekken en schaart zich hiermee dus achter alle grondbezitters die door de BLM gekoeieneerd worden:



Mike
 
Net werd er bij mij aan de deur gebeld. omdat ik een dag vrij heb, loop ik in een soort huispak rond en ga niet graag aan de deur. Ik kreeg dus daarna een brief door de brievenbus: Het was een controle i.v.m. de hondenbelasting. Ik heb de BsGW meteen gebeld en gezegd dat ik katten heb, die (helaas) gechipt zijn dus ingeschreven zijn en ik heb de dierenarts genoemd (waar we allang niet meer op onderzoek geweest zijn) en gezegd dat ze daar na mogen vragen of wij een hond hebben.

Ik vind dit toch ook wel een inbraak op de privacy, dat ze je huis inkomen om te kijken of je een hond hebt en daarvoor belasting betaalt.
Er zijn wel andere belastingontduikers en natuurlijk vind ik dat degene die een hond heeft de plichten moet voldoen, maar huis aan huis controle vind ik te ver gaan.
 
natuurlijk vind ik dat degene die een hond heeft de plichten moet voldoen

Welke plichten? Waarom moet de overheid belasting heffen op het hebben van een huisdier? En waarom wel honden en geen katten, cavia's, parkieten of andere beesten? Als er straks een ademtaks komt omdat je CO2 uitstoot en je weigert deze te betalen, voldoe je dan ook niet aan je plichten?!

Mike
 
Excuses, ik had de video inderdaad in de verkeerde topic geplaatst. De overheid heeft een plicht naar ONS en niet andersom, het behoren VOLKSvertegenwoordigers te zijn!

Mike
 
Ja, daarom schreef ik het hier ook meteen neer omdat ik er een heel erg naar gevoel bij kreeg. Mijn moeder vond het een goede zaak (ik had haar erover gebeld en mijn mening medegedeeld), maar daar is alle hoop verloren. Deze mensen (mijn geliefde ouders) geloven de TV. Ik kan praten als brugman, maar het heeft geen nut. Heel erg, omdat ik zielsveel van mijn ouders houd. Het zijn al oudere mensen en ik hoop dat ze wel nog lang zullen leven, maar de ellende van de controlestaat dan niet meer mee hoeven maken. Verder hoop ik dat ze niet zwaar ziek zullen worden van alle farmacie en vaccins die ze tot zich nemen. Ik ben hier erg bezorgd over. Maar goed, dit heeft niets met de hondenbelasting te doen.
 
Ik vind dit toch ook wel een inbraak op de privacy, dat ze je huis inkomen om te kijken of je een hond hebt en daarvoor belasting betaalt.

Ja erg Godsgeschenk!

En ik ben het met je eens Mike: als het goed is hebben wij een grondwet en staats- en bestuursrecht om de relatief weerloze burger te beschermen tegen de almacht van de staat, maar onze overheid doet nu wel heel veel moeite om de burger op de nek te zitten.
 
Lijkt me een goede video. Ik moet hem echter nog bekijken.
&feature=iv&src_vid=NKrz2lQgUq8&annotation_id=annotation_147087
 
De 'black site' Homan Square in Chicago, waar mensen jarenlang zonder proces zijn vastgehouden en gemarteld, heeft de (alternatieve) pers gehaald, maar er zijn nog meer van die 'black sites' in de staat Illinois en ook in Indiana:



Mike
 
Een Amerikaans schoolmeisje wordt op brute wijze tegen de grond gewerkt door een agent terwijl ze achter haar schooltafeltje zit:

http://countercurrentnews.com/2015/10/south-carolina-student-cop-slammed/#
http://libertyblitzkrieg.com/2015/10/27/shocking-video-cop-flips-female-student-from-desk-slams-her-to-ground-and-drags-her-across-the-floor/#more-28388

Mike
 
De FBI zegt: stop met het filmen van agressieve politie-acties, want dat geeft een slecht beeld van de politie:



Ik zeg: stop met die agressie, dan houd het filmen vanzelf op.

Mike
 
Deze leerling op een Amerikaanse school heeft stroomstoten gekregen door een Taser, toegediend door de schoolpolitie, en is daardoor 52 dagen in coma geweest:



Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
530.695
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan