Antifa

• Onderwerp starter Onderwerp starter Alpha2020
  • Startdatum Startdatum

RiCO = Racketeer Influenced and Corrupt Organization. Trump wordt voor de voeten gelegd dat hij een maffia-achtige organisatie leidt die verantwoordelijk is voor een binnenlandse opstand gericht tegen het gezag. Ik weet het, flinterdun dit. Nu is een afdeling van antifa op basis van de RICO Act veroordeeld. En dat terwijl antifa officieel gedecentraliseerd zou zijn en dus geen organisatie!

Mike

Ik post deze even onder Antifa omdat het dezelfde nutteloze soros (zonder hoofdletter) organisatie is. Ook in Alphen misleidt ex stink rebellion 🤭 de boel in Parkvilla om daar een vergadering te houden wat eigenlijk een training is. Ze worden door tegendemonstranten met eieren bekogeld.

Ik post deze even onder Antifa omdat het dezelfde nutteloze soros (zonder hoofdletter) organisatie is. Ook in Alphen misleidt ex stink rebellion 🤭 de boel in Parkvilla om daar een vergadering te houden wat eigenlijk een training is. Ze worden door tegendemonstranten met eieren bekogeld.

En dit in Spanje :

https://www.elperiodico.com/es/medi...pasa-considerar-extinction-rebellion-91884518

Het Openbaar Ministerie neemt in zijn nieuwe rapport (pagina's 481 en 482) de jeugdige klimaatactivistengroepen 'Extinction Rebellion' (in Spanje gedoopt als 'Rebelión o extinción') en Futuro Vegetal op onder het kopje "terrorisme" en onder het kopje "radicaal milieuactivisme", zoals gemeld door Efe Verde.

We gaan terreur krijgen, hetzij vanuit extreem links, hetzij vanuit moslims. Men wil een burgeroorlog uitlokken, zoals nu dreigt in Ierland.

Links is niet meer te redden. Mijn hoop is gevestigd op de moslims. Zij hebben de 'joden' al heel lang door, dat zijn de werkelijke poppenspelers die iedereen bespelen en tegen elkaar opzetten.

In de wereldwijde demonstraties tegen Israel zien we nu al wekenlang dat ze zich keurig gedragen, als echte vredesactivisten. Tuurlijk.zit er hier en daar een heethoofd tussen of een idioot die met een ISIS-vlag zwaait (betaalde krachten?), maar de ongeregeldheden in bijv. Duitsland of Frankrijk worden veroorzaakt door de politie, net als tijdens de lockdowns.

Israel heeft voorgoed de zieligheidskaart verspeeld, vooral als ze straks na de gevangenenruil weer volop gaan bombarderen. De mensheid zal in versneld tempo gaan zien wie de werkelijke vijand is en dan keert de omvolking zich tegen [HEN], want [HUN] grootste vrees is dat westerlingen en moslims de handen ineenslaan.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan