Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pfff
Wat zijn eigenlijk de symptomen? Moet ik denken aan ineens veel in bomen willen klimmen en graag bananen eten? Dat laatste is niet echt Wapf proof, dus ik maak me wel zorgen nu
Klinkt als een normaal werkend immuunsysteem."Wat zijn de symptomen?
De verschijnselen van apenpokken lijken op een besmetting met de pokken, de ziekte die na een succesvolle vaccinatiecampagne sinds de jaren zeventig niet meer bestaat. Mensen die besmet zijn met apenpokken krijgen uitslag die meestal in het gezicht begint en vervolgens naar andere delen van het lichaam gaat.
De uitslag begint met vlekken en gaat daarna over in blaasjes. Daarna drogen de blaasjes in en blijven er korsten over die na ongeveer twee tot drie weken van de huid vallen.
Andere symptomen van het apenpokkenvirus zijn koorts, hoofdpijn, spierpijn, opgezwollen lymfeklieren, rillingen en vermoeidheid."
Vijf vragen over de apenpokken, die nu ook in Europa opduiken
Sinds begin mei hebben zeker tientallen mensen in Europa de apenpokken gekregen. In Nederland werd vrijdag de eerste besmetting met het apenpokkenvirus vastgesteld. Wat is het voor virus? En moeten we ons zorgen maken? Vijf vragen over het apenpokkenvirus.www.nu.nl
De symptomen zijn natuurlijk ook "vage klachten"die iedereen wel eens heeft.
Als je geen vlekken hebt kun je dus nog steeds apenpokken positief zijn! Dus laat je bij klachten PCR testen om de verspreiding tegen te gaan.
Gelukkig is er al een vaccin. Geen rede tot paniek dus!
Ik laat me niet Van Ransten!"Wat zijn de symptomen?
De verschijnselen van apenpokken lijken op een besmetting met de pokken, de ziekte die na een succesvolle vaccinatiecampagne sinds de jaren zeventig niet meer bestaat. Mensen die besmet zijn met apenpokken krijgen uitslag die meestal in het gezicht begint en vervolgens naar andere delen van het lichaam gaat.
De uitslag begint met vlekken en gaat daarna over in blaasjes. Daarna drogen de blaasjes in en blijven er korsten over die na ongeveer twee tot drie weken van de huid vallen.
Andere symptomen van het apenpokkenvirus zijn koorts, hoofdpijn, spierpijn, opgezwollen lymfeklieren, rillingen en vermoeidheid."
Vijf vragen over de apenpokken, die nu ook in Europa opduiken
Sinds begin mei hebben zeker tientallen mensen in Europa de apenpokken gekregen. In Nederland werd vrijdag de eerste besmetting met het apenpokkenvirus vastgesteld. Wat is het voor virus? En moeten we ons zorgen maken? Vijf vragen over het apenpokkenvirus.www.nu.nl
De symptomen zijn natuurlijk ook "vage klachten"die iedereen wel eens heeft.
Als je geen vlekken hebt kun je dus nog steeds apenpokken positief zijn! Dus laat je bij klachten PCR testen om de verspreiding tegen te gaan.
Anti vaxxer alertKlinkt als een normaal werkend immuunsysteem.
Ja idd. En uitewraard heeft hij het bij het juiste. Wat opvallend is dat de Voedsel en waren autoriteit op hetzelfde moment dit bericht heeft geplaats. Ik voorspel dat ze met dit bericht Willem zijn bevindingen zullen bagetaliseren en de oorzaak uiteindelijk 2 aapjes zijn die in huis werden gehouden. Op die manier kunnen ze Willem weer ongeloofwaardig maken. Sorry voor mijn negativiteit maar denk dat zo te zien.Willem heeft het voorspeld!
Mike