FoolProof
Well-known member
Voor mij ook alIk zit op bestelling te wachten maar der ballen waren op
@fatsnotbad : misschien wil ze wel sponsoren??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Voor mij ook alIk zit op bestelling te wachten maar der ballen waren op
@fatsnotbad : misschien wil ze wel sponsoren??
Hij heeft zij ballen binnen hoor...Voor mij ook al
Update,
Ik was net even mijn 'zakbrander' aan het testen. Kan overal mee naar toe en werkt op HaardGel van de ActionBekijk bijlage 5926
Er staat hier een soep te trekken van bot en vlees van een stier
#protip
Mijn moeder (85) wist te vertellen dat haar moeder (inmiddels dood) die geroemd werd om haar gierigheid maar ook gezond verstand (want met zuinigheid en vlijt, bouwt men huizen als kastelen...)
aan de lonten van zo'n oliestel altijd een stel wollen draadjes deed.
Het effect dan was dat je net wat meer lont kon gebruiken omdat je hem een paar cm verder omhoog kon draaien als tie bijna op was. Die paar cm kon natuurlijk net het verschil zijn tussen koud of warm eten
Mooi ding!! Link??Ik was net even mijn 'zakbrander' aan het testen. Kan overal mee naar toe en werkt op HaardGel van de Action
€ 3,64 20%OFF | Lixada Kachels Roestvrij Staal Alcohol Fornuis Outdoor Camping Wandelen Kachel Camping Kookgerei Oven Met Stand RackMooi ding!! Link??
Ja is redelijk link als je het verkeerd gebruikt, die gelegenheid blust moeilijkMooi ding!! Link??
Je moet het ook goed gebruiken SailorJa is redelijk link als je het verkeerd gebruikt, die gelegenheid blust moeilijk
Je moet altijd weten wat je doet natuurlijk.Ja is redelijk link als je het verkeerd gebruikt, die gelegenheid blust moeilijk
Zelfs dat lukt nog of het verstandig is zullen we in het midden laten, ik heb alleen groene blikjes die trek je open en sterk je aan eenmaal opgebrand weg ermee... Komen uit de mob winkelJe moet het ook goed gebruiken Sailor
Niet bijvullen als ie nog oanstaat
Maar hier ruikt het heerlijk in huis naar soep op een petroleum stelletje. Das ook wat waard man. Die lucht maakt me 50 jaar jongerZelfs dat lukt nog of het verstandig is zullen we in het midden laten, ik heb alleen groene blikjes die trek je open en sterk je aan eenmaal opgebrand weg ermee... Komen uit de mob winkel
euhm.... nee. Sorry.Maar hier ruikt het heerlijk in huis naar soep op een petroleum stelletje. Das ook wat waard man. Die lucht maakt me 50 jaar jonger
Tis een gevoel, dat kan je niet uitleggeneuhm.... nee. Sorry.