Een prepperbeurs in 2022? Dan ben je een beetje te laat!
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien kunnen we daar al ons spul weer verkopen dan hoop ik toch dat de meeste problemen zijn opgelost.Een prepperbeurs in 2022? Dan ben je een beetje te laat!
Mike
Is dat met of zonder QR codeEen prepperbeurs in 2022? Dan ben je een beetje te laat!
Mike
Interessant maar deze techniek is zeer beperkt, en redelijk onnodig, zonnepanelen accu's en omvormers zijn veel effectieverDoor middel van verdampingskoeling je eten en water koel.
DIY: Koelkast zonder stroom - Off the grid - Groene Avonturen
Een koelkast maken. Vol trots laat ik iedereen die ook maar een beetje in de buurt van m’n koelkaste loopt voelen hoe koud m’n komkommer is. HIJ DOET HET. Ik droomde al een paar jaar over het maken van een off the grid koelkast. Zo leuk om dit eindelijk eens uit te proberen! Je kuntLees meerwww.groeneavonturen.nl
Maar zo'n grote ingegraven unit/ kelder is wel gaaf als je daar plek voor hebtInteressant maar deze techniek is zeer beperkt, en redelijk onnodig, zonnepanelen accu's en omvormers zijn veel effectiever
Voor peen aardappelen en uien werkt dat perfectMaar zo'n grote ingegraven unit/ kelder is wel gaaf als je daar plek voor hebt
Ik ben benieuwd hoe.Interessant maar deze techniek is zeer beperkt, en redelijk onnodig, zonnepanelen accu's en omvormers zijn veel effectiever
Het go to dieet van de Nederlander in de middeleeuwen, muv aardappelen danVoor peen aardappelen en uien werkt dat perfect
Een paar panelen globaal 400 wat en een 250 ah accu met een 1500 watt omvormer draait een koelkast en vriezer op zonder problemenIk ben benieuwd hoe.
Heb jij daar een rekenkundige link van ergens waarin voorgerekend wordt hoeveel je nodig hebt aan panelen en accu's etc?Een paar panelen globaal 400 wat en een 250 ah accu met een 1500 watt omvormer draait een koelkast en vriezer op zonder problemen
Kan je ook nog koffie zetten.
Voor een normaal huis?Heb jij daar een rekenkundige link van ergens waarin voorgerekend wordt hoeveel je nodig hebt aan panelen en accu's etc?
Bij normaal weer in Nederland?
Zonder wa en zo is het Max 1000 watt aan panelen incl mptp lader voor accu, een omvormer van ruim genomen 6000 wattEr moet wel stroom zijn en blijven.
Volledig is 45 panelen 350 watt stukZonder wa en zo is het Max 1000 watt aan panelen incl mptp lader voor accu, een omvormer van ruim genomen 6000 watt
Accu 27kw
https://biobasedbattery.com/ deze lui ben je nog groen groen ook
Die biobatterij is wel leuk, wat zou dat kosten?Zonder wa en zo is het Max 1000 watt aan panelen incl mptp lader voor accu, een omvormer van ruim genomen 6000 watt
Accu 27kw
https://biobasedbattery.com/ deze lui ben je nog groen groen ook