S
Sailor
Guest
Klopt, ik had toch al gezegd 1 misstap en wegwezen...Laat dit een les zijn. Je kunt linkse vrouwen niet ontlinksen. Uiteindelijk komt het er toch weer uit, die linksigheid.
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, ik had toch al gezegd 1 misstap en wegwezen...Laat dit een les zijn. Je kunt linkse vrouwen niet ontlinksen. Uiteindelijk komt het er toch weer uit, die linksigheid.
Mike
Weet ik niet, ze wist dat ik daar niets van moest hebben en was reeds gewaarschuwd, maar ze, zal gedacht hebben doet hij toch niet..... Misschien gedacht ik verander hem wel...Wilde jouw vriendin jou een vegetarische leefstijl opdringen? (Gaat mij uiteraard niets aan dus als je niet wil toelichten, vooral niet doen)
Heb je wel voor voldoende weidegang gezorgd? met te weinig worden jaarlingen wat tegendraadsIn dit geval wel tijdelijk, had misschien de dosering van een paard moeten geven had het wat langer gewerkt misschien
Vee loopt hier heel het jaar buitenHeb je wel voor voldoende weidegang gezorgd? met te weinig worden jaarlingen wat tegendraads
Helemaal goed, moeten de beentjes wel kunnen strekken, natuurlijkVee loopt hier heel het jaar buiten
Ik hoor nooit klachten.... Ruimte zatHelemaal goed, moeten de beentjes wel kunnen strekken, natuurlijk
Ken geen koeien of paarden die stemmen... Alleen eigenaren, die zijn doorgaans lastiger... de dieren zijn al blij met een fijne wei. Eigenaren kun je altijd nog afvoeren.Ik hoor nooit klachten.... Ruimte zat
Maar GroenLinks koeien en paarden zeiken altijd wel, afgevoerd naar het slachthuis dus
Hebben we deze winter voldoende gas voor iedereen? De gasopslag in Nederland is historisch laag. Het kabinet kan niet garanderen dat er voldoende is.
Precies het heeft meer als 30 jaar geduurd tot er aardbevingen kwamen.Groningen weer open gooien voor gaswinning, probleem opgelost!
Mike
How I survived a year of SHTF in 90s Bosnia No electricity, no food, no running water, no law. In a now legendary forum thread, a user named Selco tells preppers about his experiences and what he and his family did to stay alive.
Nice, kijk uit as je gaat schieten op wat achter je doel is, heb ik van horen zeggen dat dat link kan zijn...Deze komt net binnen! Binnenkort even oefenen, vragen of mijn man een appel op zijn hoofd durft te zetten
Iemand ervaring met zo'n ding?
Prima boog, die appel is wel een idee als je van hem af wil, wel ff op een stil plekje doen maar het lijkt me beter om een ander doel te zoeken... Hugo of zoDeze komt net binnen! Binnenkort even oefenen, vragen of mijn man een appel op zijn hoofd durft te zetten
Heb je hierbij je kopie legitimatie moeten opsturen? Ik wilde o.a ook deze bestellen en toen wilden ze een kopie legitimatie om te checken of ik 18+ ben. Dus ik heb het maar niet gedaan. Met die kopie kunnen ze weer van alles mee doen lijkt me.Deze komt net binnen! Binnenkort even oefenen, vragen of mijn man een appel op zijn hoofd durft te zetten
Nee, ik moest alleen een vinkje zetten bij een 18+ verklaring, verder geen kopie id hoeven aanleveren!Heb je hierbij je kopie legitimatie moeten opsturen? Ik wilde o.a ook deze bestellen en toen wilden ze een kopie legitimatie om te checken of ik 18+ ben. Dus ik heb het maar niet gedaan. Met die kopie kunnen ze weer van alles mee doen lijkt me.
Dat is relatief Rutte achter de jonge maakt niet uit, 2 nichten met 1 penetrerende pijlNice, kijk uit as je gaat schieten op wat achter je doel is, heb ik van horen zeggen dat dat link kan zijn...
Het Duitse energiebedrijf RWE heeft in Duitsland zijn handelspartners gewaarschuwd voor een uitval van zijn elektriciteitscentrales als gevolg van gastekorten. Dat meldt de Duitse zakenkrant Handelsblatt op basis van een rapport van RWE. De waarschuwing toont eens te meer de krapte van de Europese gasvoorraden deze winter.