Zathras
Well-known member
Die datum komt heel veel/vaak voorbij.Ik heb een aantekening gemaakt. 24 sept. blackout.
Is hier ergens voorbij gekomen.
We hoeven iig niet lang meer te wachten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die datum komt heel veel/vaak voorbij.Ik heb een aantekening gemaakt. 24 sept. blackout.
Ik pin me er in elk geval niet op vast..Ik heb een aantekening gemaakt. 24 sept. blackout.
Die datum komt echt overal voorbij.Die datum komt heel veel/vaak voorbij.
We hoeven iig niet lang meer te wachten
Ik persoonlijk denk dat het wel weer een nothing burger zal zijn, maar ja wie ben ik?Die datum komt echt overal voorbij.
Prima om je voor te bereiden want dat doen wij hier ook allemaal.
Maar ik zie de wakkeren de andere wakkeren angst aanpraten alleen al vanwege die datum.
De wildste en grootste theorieën komen voorbij en worden volop gedeeld met daarbij ook de bijbehorende angst en paniekmodus.
Informatie delen prima, maar probeer op zijn minst rustig te blijven.
En als er dan net zoals de zoveelste datum die genoemd wordt weer niks gaat gebeuren worden de wappies weer uitgelachen.
We zullen morgen wel zien. Of niet.
Die datum komt overal voorbij inderdasd en verwijzend naar wat, gebaseerd op wat : die speach van die duitse parlementarier die duidelijk 24 february bedoelde ipv 24 septiembre.Die datum komt echt overal voorbij.
Maar ik zie de wakkeren de andere wakkeren angst aanpraten alleen al vanwege die datum.
De wildste en grootste theorieën komen voorbij en worden volop gedeeld met daarbij ook de bijbehorende angst en paniekmodus.
En als er dan net zoals de zoveelste datum die genoemd wordt weer niks gaat gebeuren worden de wappies weer uitgelachen.
En het Vaticaan met zijn financiële acties, hoop artiesten die concerten afzeggen, er gebeuren wel met rare dingen.Die datum komt overal voorbij inderdasd en verwijzend naar wat, gebaseerd op wat : die speach van die duitse parlementarier die duidelijk 24 february bedoelde ipv 24 septiembre.
Precies dat! Mijn voorspelling: 24-9 komt en gaat zonder dat er ook maar iets is gebeurd. Ik word er tijdens lezingen ook op aangesproken. Kan ik de eerstvolgende keer weer zeggen:Die datum komt echt overal voorbij.
Morgenochtend iig boodschappen doen. Het afrekenen zal wel weer een scare event wordenPrecies dat! Mijn voorspelling: 24-9 komt en gaat zonder dat er ook maar iets is gebeurd. Ik word er tijdens lezingen ook op aangesproken. Kan ik de eerstvolgende keer weer zeggen:
En? Heb je je weer op laten naaien om niets? Wanneer stoppen jullie nu eens met je aandacht en energie weggeven om Het Beest te voeden?
Mike
Niet alleen dat, veel wappies zakt ze dan ook de moed in de schoenen omdat het weer een aanslag is op hun hopium. Morgen wordt gewoon een dag als alle andereDie datum komt echt overal voorbij.
Het is natuurlijk wel zo, lijkt me, dat met name deze groep altijd bol staat van scenario's die er kunnen gebeuren.Niet alleen dat, veel wappies zakt ze dan ook de moed in de schoenen omdat het weer een aanslag is op hun hopium. Morgen wordt gewoon een dag als alle andere
Ik ben er klaar voor
Bekijk bijlage 15435
Dit schijnt er dus te circuleren onder de wappies en wordt gedeeld op telegram als een malle.
Man man man wat een hoop bullshit in 3 minuten, Medbeds tja Fuckbook wat verwacht je anders!
Dit schijnt er dus te circuleren onder de wappies en wordt gedeeld op telegram als een malle.
Man man man wat een hoop bullshit in 3 minuten, Medbeds tja Fuckbook wat verwacht je anders!
Wie dit gelooft, is voor mij nog verder weg dan een gevaccineerde, en zijn ook hopeloos verloren.