artiesten die er wel toe doen....

• Onderwerp starter Onderwerp starter cham
  • Startdatum Startdatum
Bevestigd:

Ik had gisteren sublime fm opstaan en daar kwam een nummer van Eric Clapton voorbij. In de afkondiging werd vermeld dat hij binnenkort daar en daar zal spelen (de naam is mij ff ontschoten). En toen dacht ik he hij zou toch niet spelen op plaatsen waar de qr code verplicht is? Vandaag ff gegoogled en toen kwam ik dit tegen:

Ik neem aan dat ze daar wel de qr code verplicht stellen, beetje jammer Eric.

Chris Webby - Raw Thoughts V (Official Video)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had gisteren sublime fm opstaan en daar kwam een nummer van Eric Clapton voorbij. In de afkondiging werd vermeld dat hij binnenkort daar en daar zal spelen (de naam is mij ff ontschoten). En toen dacht ik he hij zou toch niet spelen op plaatsen waar de qr code verplicht is? Vandaag ff gegoogled en toen kwam ik dit tegen:

Ik neem aan dat ze daar wel de qr code verplicht stellen, beetje jammer Eric.
Op zich zegt dat niets op dit moment, kan ook nog gecanceld worden

Dat had ie toch al kunnen doen toen ie zich uitgesproken had, volgens mij is hij heel 2022 volgeboekt
Hou er rekening mee dat zijn agent en de organisatoren de concerten plannen hij zelf niet, hij moet een show opvoeren.
Deze data, worden een paar jaar van te voren gepland.
Het kan ook nog zo zijn dat ze bewust de verkoop doordraaien om Clapton een schade vergoeding te laten betalen.
Daarbij is de QR tijdelijk kuch kuch dus mogelijk spelen ze daarop in... Niet te snel oordelen nog.

Hou er rekening mee dat zijn agent en de organisatoren de concerten plannen hij zelf niet, hij moet een show opvoeren.
Deze data, worden een paar jaar van te voren gepland.
Het kan ook nog zo zijn dat ze bewust de verkoop doordraaien om Clapton een schade vergoeding te laten betalen.
Daarbij is de QR tijdelijk kuch kuch dus mogelijk spelen ze daarop in... Niet te snel oordelen nog.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan