Melkmeisje
Well-known member
tisjeboy jay over de hitte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tisjeboy jay over de hitte
Prachtig dit must listenSting spreekt zich uit tegen de wereldwijde tirannie die nu gaande is: "Democratie wordt aangevallen in alle landen ter wereld. We moeten ons recht verdedigen om de waarheid te spreken. We mogen deze strijd niet verliezen!" 30-07-2022 Warschau, Polen
Sting spreekt zich uit tegen de wereldwijde tirannie die nu gaande is: "Democratie wordt aangevallen in alle landen ter wereld. We moeten ons recht...fb.watch
Blijkbaar zit er een knopje tussen oog en oor om het oog weer te openen? Raarrrrrrrr........Nee ik vind niet snel iets heel erg, maar de dame is een wereldberoemde illuminati artiest. Katy Perry en ze is heeft al meer vreemde onnatuurlijke acties gehad. Op dit TicToc filmpje blijft haar ooglid vreemd hangen.
Neehoor niet de enige ik begreep deze ook niet, en kende deze dame ook niet.OK, dank. Er zijn in de loop der weken ook meerdere memes voorbij gekomen die ik voor geen meter begreep. Aan de reacties te zien ben ik kennelijk de enige. Het heeft voor mij weinig zin om voortdurend te vragen om uitleg, alsof ik 5 jaar oud ben.
Mike
Vind je het heel erg als ik het weer niet zie (plaatjesdyslexie en zo)? En who the fuck is dit?
Mike