There is now, however, a huge dataset firmly establishing the likelihood that
wheat intolerance, or better yet, wheat toxicity, is a universal, human species-specific problem, occurring only in differing degrees, and mostly sub-clinically, at least through the optic of conventional screenings and technologies.
http://www.greenmedinfo.com/blog/200-clinically-confirmed-reasons-not-eat-wheat
Ik weet van vroeger nog dat ik van sporten uitslag kreeg op mijn huid.
Nu lees ik in het artikel dat van tarwe bekend is welk type eczeem het veroorzaakt en dat herken ik (maar het zal nu bij mij niet komen door tarwe want die eet ik niet, maar met allergieen is het altijd uitkijken geblazen: dan weer dat, dan weer dat).
Ook dat ik die uitslag krijg na het warm (ja koud doe ik ook daarna soms) douchen.
De hitte zorgt voor verhoogde antistoffenaanmaak zover ik weet.
Dit kan positief zijn bij infecties maar negatief bij auto-immuunziekten: en dan heet het natuurlijk zoiets als zonneallergie als de zon de aanleiding was.
Ik weet nog dat lymepatienten om door de onbetrouwbare testen heen te komen en herkend te worden als lymepatient gingen veel lymepatienten zo heet mogelijk douchen en dan zo snel mogelijk erna laten bloedprikken.
Of: ze gingen een homeopatische kuur doen om de antistoffenaanmaak weer tot leven te krijgen, die zowiezo bij mensen met infecties/autoimmuunproblemen/ chronisch zieken vaak op een zo laag mogelijk pitje staat.