Melkmeisje
Well-known member
Ik zag dat ook op Facebook maar heb me ingehouden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, dus dit komt van feestboek. Met een grote korrel zout dan maar weer. Ik vond hem op TelegramIk zag dat ook op Facebook maar heb me ingehouden
Frank zit op facebook maar lijkt me zeer integere kerel. Ook heel druk met vrijheidsstrijd, doet filmpjes op demo's, lanceert ideeën enz.Haha, dus dit komt van feestboek. Met een grote korrel zout dan maar weer. Ik vond hem op Telegram
Australië mag muizenplaag niet te lijf met krachtig rattengif
De muizenplaag in de Australische staat New South Wales loopt gierend uit de hand. Maar ondanks de enorme schade die de knagers aanrichten in de landbouw is een verzoek om een zwaar rattengif te mogen gebruiken vandaag afgewezen door de lokale overheid.
Ik vraag me af wie er meer verdienen aan de covid crisis de farmaceuten of de reklame bureaus.Outrage over government’s graphic Covid-19 advertisement
Australians have reacted with outrage at the release of a confronting new advertisement warning about the dangers of Covid-19.www.news.com.au
Ik denk met stip altijd de farmaceutenIk vraag me af wie er meer verdienen aan de covid crisis de farmaceuten of de reklame bureaus.
Tuurlijk Maar deze dodelijke pandemie heeft wel heel veel reclame nodig om een beetje geloofwaardigheid te behoudenIk denk met stip altijd de farmaceuten
Tijdens dezelfde persconferentie zei gezondheidschef Kerry Chant dat het van groot belang is dat burgers hun gedrag aanpassen als ze naar buiten gaan. “Hoewel het in de menselijke natuur zit om een gesprek aan te gaan met anderen, om vriendelijk te zijn, is dit helaas niet de tijd om dat te doen,” zei dr. Chant.