Azië

• Onderwerp starter Onderwerp starter Shan
  • Startdatum Startdatum
Social media services blocked in Sri Lanka after deadly attacks, group says

https://www.foxnews.com/world/sri-lanka-deadly-attacks-social-media-services-blocked

Gebeurde ook na Christchurch, NZ.

Mike

Wat zou hiervan de reden kunnen zijn?? Ik heb er wel een idee bij!

?s=20

Staat ook in het verdrag van Marrakesh.

Ja ik las het. Maar niet verkeerd om alsnog een keer te benadrukken.

17. Ga discriminatie tegen en promoot feiten gedreven discours om perceptie van migratie te vormen.

Dit is het propaganda-artikel. Zogenaamde ‘hate crime‘ jegens migranten moet worden bestraft en aan slachtoffers hiervan moet hulp worden geboden. Wat ‘hate crime‘ precies is blijft onbeschreven maar het angstige vermoeden rijst dat álle negatieve berichtgeving daaronder kan vallen. Als een nat doekje op de zojuist aangebrachte aambei wordt nog wel even vermeld dat ‘de vrijheid van meningsuiting altijd in ogenschouw moet worden genomen’.

Eng is dat de verklaring ‘tot doel stelt het promoten van onafhankelijke media door mediaprofessionals op te leiden en het stoppen van subsidiëring en materiaal dat systematisch intolerantie, xenofobie, racisme en andere vormen van discriminatie van migranten promoot’.

Dit artikel is een prachtige regenboogkleurige weg geplaveid met goede bedoelingen die rechtstreeks naar de hel leidt. Overheden dienen zich verre te houden van inmenging in en aansturing van berichtgeving door derden. Voor media die zich schuldig maken aan bedreiging en laster hebben we sinds jaar en dag de wet. Daar hebben we geen verdrag voor nodig.

https://tpo.nl/2018/11/01/het-verdrag-van-marrakesh-complete-samenvatting-en-analyse/

Mike

Op de radio zegt een verslaggever dat niemand gehoord heeft van NTJ. Het lijkt erop dat dit een snel in elkaar geflanste organisatie is die natuurlijk gelinkt is aan ISIS. Ik ruik Deep State, jij ook?

Mike

Eerlijk gezegd heb ik zelf ook niet gezocht naar NTJ. Maar er hangt al vanaf begin een vies luchtje aan! Ik ben het dus zeker wel met je eens en denk dat je gelijk hebt.

Overigens is nog niet definitief dat het Isis is maar het begint er nu toch verdacht veel op te lijken.

Hoe denk jij dat dit verhaal in elkaar steekt in combinatie met Deep State als idd die hele NTJ niet bestaat en ISIS hier wel achter blijkt te zitten?

Zoekende op deze terreurgroep alleen recente data in google.
Zowel in afkorting als volledige naam.
In deze lijst kan ik ze ook niet vinden. Wanneer je deze link overigens in google zet dan liggen de meeste data ver in het verleden. Dus toch wel vreemd idd.

https://www.thenational.ae/uae/government/list-of-groups-designated-terrorist-organisations-by-the-uae-1.270037

Hoe denk jij dat dit verhaal in elkaar steekt in combinatie met Deep State als idd die hele NTJ niet bestaat en ISIS hier wel achter blijkt te zitten?

Je stelt de verkeerde vraag. Vroeger hadden wij alternatieve waarheidsvinders al door dat Al Qaeda, de voorganger van ISIS, AlCIAduh genoemd moest worden. M.a.w.: Al Qaeda was een fictieve, of op z'n minst kunstmatige, organisatie die aangestuurd werd door internationale veiligheidsdiensten. Bij 9/11 en de vermeende rol van Al Qaeda roken wij dus meteen onraad.

ISIS stond bij ons te boek als Israeli Secret Intelligence Service. Wij zien de link met de Mossad. Nu ISIS zo goed als verslagen is moet je je afvragen of ze nog wel zo machtig zijn. De veiligheidsdiensten zijn dan ook gebaat bij een beeldvorming van wereldwijde 'slapende cellen'. Cellen zoals de al dan niet fictieve NTJ.

Het gaat er dus niet om of NTJ hierachter zou zitten of ISIS, uiteindelijk zijn het vrijwel altijd de veiligheidsdiensten die de werkelijke 'slapende cellen' zijn.

Mike

Ik snap wel wat je zegt.
Maar ik stelde deze vraag omdat ik mezelf af begon te vragen of je wellicht dacht dat dit net als Nieuw Zeeland nep zou zijn en er een theorie achter zou zitten. Nep in de zin van nep slachtoffers en nep daders. Ik kon het mezelf niet voorstellen en ik begrijp dat dit ook niet het geval is nu je dit zo uit legt.

In die zin is het nep dat de veiligheidsdiensten er zelf achter zitten. Ongeacht onder welke naam net als met 9/11
Het maakt dus idd niet uit welke organisatie hierachter zit. Boeddhisten en Monniken zijn het in elk geval niet. Dat is duidelijk!

Er zijn verschillende redenen waarom ze graag moslims nemen als dadergroep:

Moslims zijn 'doorgefokt', in de zin van 50 generaties inteelt. Dat levert een laag IQ en een hoge mate van agressie op. Ze zijn dus opgefokt en niet al te snugger, waardoor het niet moeilijk vissen in de vijver is van potentiele daders.

Moslims hebben een inherente haat tegen christenen (ook joden trouwens). De grootste haat van de satanische Deep State betreft echter het christendom. 100 jaar geleden hebben ze de christelijke genocide reeds in werking gezet. Denk hierbij aan de Armeense genocide door Turkse moslims en de vele christelijke moordpartijen onder communistische regimes in o.a. Rusland en Oekraine. Hiroshima en Nagasaki waren ook christelijke bolwerken in Azie. En dan zijn er natuurlijk de slachtpartien die worden aangericht door ISIS en Al Qaeda-achtige groeperingen in het midden-oosten.

Zoals je ziet noem ik naast de islam ook het communisme. Er is een reden waaeom links en de islam een verbond met elkaar hebben gesloten hier in het westen. Er is ook een reden waarom terrorisme vrijwel altijd afkomstig is vanuit de hoek van de islam of van links. En laat de Deep State nu een marxistische Nieuwe Wereld Orde voor ogen hebben! Net als de moslims zijn zij uit op wereldheerschappij, dus geen wonder dat ze een verbintenis zijn aangegaan...

Mike

Reeds over bericht door Binc:

https://tpo.nl/2019/04/22/explosie-in-de-buurt-van-kerk-in-hoofdstad-sri-lanka/

Mike

https://tpo.nl/2019/04/22/sri-lanka-moslims-van-national-thowheeth-jamaath-daders-aanslagen/

24 arrestaties, ondanks de agitprop van de MSM gek genoeg allen geen boeddhisten

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan