https://www.elsevierweekblad.nl/opinie/opinie/2019/06/het-was-een-uitstekende-week-voor-poetin-693047/
Poetin gebruikte zijn tijd om de Chinese president Xi Jinping te ontvangen en zaken met hem te doen. Beiden ondertekenden een overeenkomst over de implementatie van een 5G-netwerk in Rusland door de Chinese techgigant Huawei en het Russische MTS. Dit is opmerkelijk nieuws, een antwoord op het verbod voor Amerikaanse bedrijven, zoals Google, om nog langer zakelijke banden te onderhouden met Huawei, Alibaba en andere Chinese techreuzen. En een antwoord op de grote twijfels in de meeste Europese landen over Huawei. Ze willen de Chinese telecomgigant uitsluiten van 5G-contracten wegens het risico van spionage door de Chinese overheid.
Uit dit bericht begrijp ik dus dat Poetin zijn bevolking wellicht aan 5G blootstelt, en niet zo bang is voor eventueel Chinese spionage.
Ik vroeg mij trouwens ook af welke rol China precies speelt in de wereld, In hoeverre Xi Jinping onderdeel is van de zelfde bankierselite die Rutte, Merkel, Hillary en Macron aansturen.
Xi steunt bijvoorbeeld Assad wel, terwijl de Rothschilds duidelijk van hen af willen. Ook is hij geen voorstander van de LHBT-agenda.
Anderzijds zie je dat China wel bij een hele hoop andere praktijken betrokken is, en de burgers er niet van veel vrijheden genieten.
Mijn conclusie is dus dat Xi, net als bijvoorbeeld Erdogan, geen onderdeel van de elite is, maar er graag zaken mee doet wanneer het hem uitkomt. Dit betekent dat de bankiers niet de volledige controle over China hebben omdat Xi deels zijn eigen agenda kan uitvoeren die soms niet overeen komt met die van de Rothschilds/Rockefellers.
Wat denken jullie van deze stelling?