Hier hetzelfde gif-vrij.
Mijn zus zei pas nog: ik ben al ruim een jaar aan het Wapfen en d'r gaat geen gram af, pfff. Wij hebben ws beiden schildklier- en bijnierproblemen. Altijd naast boomgaarden gewoond, dus we zijn flink gesproeid met gif. Allebei ook wel de nodige uiteenlopende zaken van emotionele stress.
Vorige week ben ik getest en behandeld door een Sensi therapeut, wat er uitkwam was gifoverbelasting, en vermijden van tarwe, soja, mais (mag wel spelt maar dat eet ik ook nauwelijks), geen koffie (wel decafe, neem 1 bakje met opgeklopte melk per dag), en ook geen smaakversterkers.
Advies was om veel van knollen te eten uit de grond maar geen aardappel.
Ook allerlei uit de zee, vis en planten. En sole 2x per dag.
Ze heeft me "behandeld" en bepaalde plekken op de zijkant van mijn lichaam gepord met haar vingers. links en rechts. Links zaten bepaalde punten die overgevoelig waren en hingen allemaal samen met de gal. (iets beneden oksel, taille, bovenbeen, kuit en enkel)
Mijn benen waren volgens haar gespannen en ik moest activiteiten ondernemen waardoor ik meer aard, dus minder in mijn hoofd zitten/denken en meer in mijn lijf.
Ze schreef me B12 voor en 4 soorten druppels van Sensi, o.a. voor detox, oververzuring, een constitutiemiddel en nog 1, ben even kwijt waarvoor.
Oh ja, en dat ben ik helemaal vergeten, ik moest EFT methode gaan toepassen, dus daar ga ik me ook even in verdiepen.
En verder eet ik zo WAPF mogelijk , heb nu net een grote pan BBB soep op het fornuis die ik zo allemaal ga invriezen zodat ik elke dag een portie kan uithalen.
Ik gebruik verder Adrenal, chlorella, spirulina, D3 en progesteroncreme van Dr. Lee.
Momenteel lees ik zijn boek en oestrogeendominantie lijkt me wel duidelijk bij mij.
En ook gebruik ik heel regelmatig Zechsal magn.